قتل فجیع یک زن توسط همسرش در سالند دزفول


صبح پنج شنبه ۱۱ آبان زنی جوان به نام مژگان در شهر سالند از توابع شهرستان دزفول با ضربات محکم یک لوله آهنین توسط مسلم همسر خودش به قتل رسید.

صبح پنج شنبه ۱۱ آبان زنی جوان به نام مژگان در شهر سالند از توابع شهرستان دزفول با ضربات محکم یک لوله آهنین توسط مسلم همسر خودش به قتل رسید.

قتل فجیع یک زن توسط همسرش در سالند دزفول

به گزارش تابناک، مژگان و مسلم سه فرزند پسر دارند . سالهاست که به دلیل اعتیاد شوهر مژگان با مشکلات زندگی دسته پنجه نرم می کرد ،تا اینکه از اواخر سال گذشته به دلیل آزار و اذیت شوهرش با تقدیم دادخواست طلاق به دادگستری دزفول حدود نه ماه در منزل پدری ساکن شد .و بارها به خانواده و کسانی که قصد وساطت داشتند گفته بود که شوهرم وقتی شیشه مصرف می کند قصد جانم را می کند و چند بار از خواب پریدم و دیدم با چاقو بالای سرم ایستاده.

اما فشار اطرافیان و اصرار پدر مسلم و اظهار اینکه دیگه مواد را کنار گذاشته است مژگان بر خلاف میل باطنی و بیم از اینکه پسرانش را ازش جدا نکنند مجددا به زندگی در کنار مسلم تن داد،اما یک ماه پس از این شروع مجدد صبح پنج شنبه ساعت ۶ ونیم صبح هنگامی که در خواب بود مسلم پس از مصرف مواد صنعتی با یک لوله آهنین چندین ضربه محکم به سر مژگان وارد کرده تا خون به دیوار بالای سرش فوران کرده.

دردناک تر اینجاست که دو پسر دوقلویشان شاهد این جنایت بودند ولی از ترس حرفی نزدند و خود را زیر پتو پنهان کردند.
مسلم پس از انجام جنایت خود به منزل پدر رفته و اظهار داشته که زنم را کتک زده ام برو سراغش.

خبر این جنایت هولناک شهر سالند و کلا بخش سردشت را شوکه کرده است . تنها امیدی که خانواده ها و طوایف مقتول را آرام نگه داشته است اقدام سریع دستگاه قضایی ست.

نیروی انتظامی ، اداره آگاهی و دادستانی دزفول نیز در این خصوص به موقع و سریع و با اقتدار وارد عمل شده و قاتل را دستگیر کرده اند.

خواست عموم این است که دستگاه قضایی هرچه سریعتر مجازات قانونی را بر روی این جانی اعمال نماید تا هم آرامش روحی روانی به جامعه باز گردد .

دو نکته دیگر در این خصوص این است که شاید اگر اصرار اطرافیان مژگان مبنی بر برگشت به زندگی و انصراف از طلاق نبود این جنایت رخ نمیداد.و نکته دیگر اینکه هنگام رساندن مژگان با سر و روی خونین به درمانگاه سردشت ،جسد نیمه جانش حدود ۴۰ دقیقه بر روی تخت درمانگاه منتظر آمبولانس اورژانسی بود که خبری از آمبولانس نبود .وقتی آمبولانس رسید و ایشان را به دزفول اعزام نمودند در بین راه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در