ایلام اولین شهید مدافع سلامت را تقدیم کرد


ایلام اولین شهید مدافع سلامت را تقدیم کرد

ایلام - ایرنا - دکتر افسانه حسنوند عموزاده به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان ایلام در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در پی شهادت اولین مدافع سلامت این استان پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام تسلیت دکتر محمد کریمیان به شرح زیر است:

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ایلام، پزشک گرانقدر و ایثارگر، شهیده فداکار، دکتر افسانه حسنوند عموزاده که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت در کشور پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده، مردم ولایت مدار و شهید پرور استان و همه همکارانش در عرصه بهداشت و درمان و عرصه مبارزه با بیماری کرونا شد.

این رخداد درس بزرگی به همه ما آموخت که کسانی که با خدای خود برای نجات جان بیماران عهد بسته‌اند، در این راه مقدس از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

اگرچه عروج این تلاشگر و مدافع سلامت که در سنگر نخست نبرد با ویروس کرونا جانانه تا آخرین لحظه برای حفظ جان مردمان شریف استان ایستادگی کرد و جنگید، برای ما بسیار سخت و جانکاه است؛ اما به یقین پاداش این جهاد و ایثارگری شهادت بود و نصیبش شد.

قطعاً همواره ایام یاد و خاطره تلاش‌های جهادگرانه و ازجان‌گذشتگی این پزشک فداکار در کنار سایر مدافعان سلامت استان برای نجات جان بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا به عنوان یک الگو و اسوه در اذهان مردمان این دیار قهرمان جاودان خواهد ماند.

این پزشک فرهیخته و تلاشگر جان خود را فدا کرد تا ما و خانواده‌هایمان در سلامت به زندگی خود ادامه دهیم. ایشان نمونه‌ای از ایثار بانوان سرزمینمان را که در مکتب حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) فراگرفته بود، به نمایش گذاشتند و بی‌تردید، اجر و پاداش این کوشش و جهاد فی سبیل الله را فقط خدا خواهد داد.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه و ماتم، شهادت خانم دکتر افسانه حسنوند عموزاده را خدمت همسر پزشک و جهادگر ایشان جناب آقای دکتر پرویز کریمی، خانواده محترم این شهید مدافع سلامت و مردم شریف استان و همکاران و هم‌سنگرانش در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده عزیز علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن