رکورد 10ساله چلسی؛ مندی گل نمی‌خورد


رکورد 10ساله چلسی؛ مندی گل نمی‌خورد

چلسی با پیروزی 3-0 مقابل رن در لیگ قهرمانان موفق شد به رکورد ده ساله خود در ثبت کلین شیت دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد عالی خط دفاعی چلسی و دروازه بان این تیم ادوارد مندی در دیدار دیشب مقابل رن بار دیگر دروازه این تیم را بسته نگه داشت تا آبی های لندن موفق شدند به رکورد ده ساله خود در ثبت کلین‌شیت برسند.

چلسی با پیروزی 3-0 مقابل رن با کسب 7 امتیاز از سه بازی اولش در گروه E صدرنشین این گروه لیگ قهرمانان شد. نمایش عالی دفاعی چلسی در بازی های اخیرش در حالی است که این تیم در شروع فصل جاری به دلیل ضعف در خط دفاعی با انتقادهای زیادی مواجه بود.

رکورد 10ساله چلسی؛ مندی گل نمی‌خورد

چلسی برای اولین بار از سال 2010 موفق شده در پنج بازی پیاپی دروازه اش را بسته نگه دارد. آخرین بار چلسی در دوران مربی گری کارلو آنچلوتی در ماه های سپتامبر تا اکتبر سال 2010 توانسته بود به این رکورد دست پیدا کند.

از این گذشته چلسی حالا موفق شده در سه بازی پیاپی خود در لیگ قهرمانان دروازه اش را بسته نگه دارد. آخرین باری که این تیم موفق به ثبت چنین رکوردی شده بود هم به فصل 2009-2010 برمی گردد.

نقش ادوارد مندی سنگربان جدید چلسی در ثبت این کلین‌شیت‌ها بسیار مهم بوده است. مندی از زمانی که از رن به چلسی منتقل شده برای این تیم هفت بازی انجام داده و در این هفت بازی تنها یک گل دریافت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!