بازار داغ سنگ قبر در روزگار کرونایی؛ قیمت‌ها تا 50 میلیون و بالاتر رفته است


بازار داغ سنگ قبر در روزگار کرونایی؛ قیمت‌ها تا 50 میلیون و بالاتر رفته است

ایرنا نوشت: رئیس اتحادیه سنگبرهای شهری ری با بیان اینکه اتحادیه بر قیمت سنگ فروشی ها نظارت دارد، گفت: 90 درصد موارد شکایتی به اتحادیه سنگبری‌ها مربوط به سنگ قبر فروشان است.

محمد حجارزاده روز پنجشنبه اظهار داشت:با توجه به شرایط کرونایی و افزایش درخواست سنگ قبر، این اتحادیه بر قیمت سنگ فروشی ها نظارت دارد تا تورم ایجاد نشود.

وی افزود: فروش سنگ قبر در مقابل حجم بالای سنگ فروشی ارزش مالی آنچنانی ندارد و فروش سنگ قبر رقم قابل توجهی به حساب نمی‌آید.

رئیس اتحادیه سنگبرهای شهری ری به نرخ فروش سنگ قبرها اشاره و خاطر نشان کرد: نرخ فروش سنگ های قبر متفاوت بوده و از رقم یک میلیون و ۲۰۰ تا ۵۰ میلیون تومان است که بسته به درخواست خانواده های متوفیان ارائه می شود.

این مسئول اضافه کرد: متاسفانه برخی سنگ فروشان قبر بی نظمی کرده و قیمت هایی متفاوت ارائه می دهند که این موارد بر اساس شکایت افراد مورد رسیدگی قرار می گیرد.

حجارزاده ادامه داد: افراد سودجو و فرصت طلب به دلیل شرایط روحی نامساعد خانواده متوفیان از فرصت استفاده کرده و نرخی بر خلاف عرف اعلام می کنند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است. ‌

۲۳۲۳۱

کد خبر 1451922

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ جشنواره دریاچه ارومیه‎