مردم زابل بعد از گذشت سالها از محیط مناسب شهری بهره‌مند می‌شوند


مردم زابل بعد از گذشت سالها از محیط مناسب شهری بهره‌مند می‌شوند

زاهدان- ایرنا- وزیر راه شهرسازی گفت: با افتتاح پروژه های مهم حاشیه نشینی در زابل مردم بعد از سالها از محیط مناسب شهری بهره مند می شوند.

به گزارش ایرنا محمد اسلامی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم آغاز طرح ساماندهی پنج محله حاشیه نشین زابل در شمال سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران افزود: شهر زابل دارای بزرگترین حاشیه نشینی شهری است و این مساله موجب آزردگی خاطر برای مردم این شهر شده بود که با اجرای طرح ساماندهی و اصلاح معابر، بهسازی و آسفالت مسائل اجتماعی آن حل می شود.

وی تاکید کرد: طرح ساماندهی محلات حاشیه نشین زابل در محلات باقی مانده ادامه پیدا می کند و کاستی های آن حل می شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: وضعیت نامناسب شهری زابل با خشکسالی های اخیر موجب آزار مردم منطقه شده است که با خدمات بهسازی شهری مردم از این مشکلات رها می شوند.

اسلامی از اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی و نوسازی منازل مسکونی فرسوده خبرداد و گفت: ۵۰ درصد هزینه کارمزد بانکی این تسهیلات را دولت و ۵۰ درصد دیگر را مردم با اقساط کم پرداخت می کنند.

وی اظهارداشت: در سفر به استان سیستان وبلوچستان ۵۴ کیلومتر از بزرگراه و راههای اصلی استان افتتاح شد که حدود ۳۴ کیلومتر آن در حوزه سیستان است.

وزیر راه و شهرسازی از اراده قاطع این وزارت برای تکمیل کریدور شمال به جنوب سیستان وبلوچستان خبرداد و گفت: بخش هایی از این پروژه در حال ساخت و بخش های دیگر آن در حال مطالعات فنی است و به میزان پیشرفت مطالعات اسناد مناقصه برگزار و پیمانکار انتخاب می شود.

وی بیان کرد: مجموعه پروژه های که در سیستان وبلوچستان در حال اجرا است موجب عمران، آبادی و رفاه و کیفیت زندگی بهتر مردم می شود.

به گزارش ایرنا وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر ۲ روزه به سیستان و بلوچستان ظهر امروز به منظور افتتاح چند طرح وارد زابل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک