ملی پوش دارت: حضور در رقابت‌های بین المللی، هدف نهایی همه دارتر‌ها است


جواد بیات، ملی پوش دارت کشورمان درباره تجربه رقابت‌های مجازی قهرمانی جهان و نکاتی پیرامون آن صحبت کرد.

ملی پوش دارت: حضور در رقابت‌های بین المللی، هدف نهایی همه دارتر‌ها است

جواد بیات، ملی پوش دارت کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ورودش به دنیای ورزش دارت گفت: حدودا ۱۰ سال است که با رشته دارت آشنا شده ام و از ۶ سال پیش تا کنون به صورت حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کنم.

ملی پوش دارت درباره تجربه حضور در رقابت‌های مجازی قهرمانی جهان تصریح کرد: حضور در رقابت‌های مجازی قهرمانی جهان، تجربه و محک بسیار خوبی بود. شرکت در رویداد‌های بین المللی فرصتی بسیار مغتنم برای کسب تجارب جدید است.

بیات درباره مزایای برگزاری رقابت‌های دارت به صورت مجازی بیان کرد: مهم‌ترین نقطه قوت این رقابت‌ها، تجربه بازی و رویارویی با بازیکنان حرفه‌ای سراسر جهان بدون صرف هزینه‌های سنگین و نیاز به رفت و آمد به نقاط دور و نزدیک است.

او نقطه ضعف برگزاری رقابت‌ها به شکل مجازی را نبود شور و انرژی مسابقات حضوری دانست و گفت: در رقابت‌های مجازی تا حدی، بازی‌ها بی روح و سرد برگزار می‌شوند و جو پرشور مسابقات حضوری حاکم نیست.

بیات شرکت در بازی‌های مجازی داخل کشور برای کسب آمادگی را بسیار موثر دانست و افزود: در شرایطی که نحوه برگزاری مسابقات با تجربه‌های قبلی متفاوت باشد، تمرین و رقابت در شرایطی مشابه نحوه برگزاری بازی‌های بین المللی آمادگی را بالاتر می‌برد. مسابقات مجازی داخل کشور این فضا را برای ما فراهم کرد.

او در پایان اضافه کرد: تمام هدف من و دیگر بازیکنان از انجام تمرین‌های حرفه‌ای، حضور در بازی‌ها و رقابت‌های بین المللی است؛ امیدوارم با گذر از بحران بیماری کرونا، امکان بیشتری برای شرکت حضوری در رقابت‌های بین المللی، برای بازیکنان حرفه‌ای کشورمان فراهم شود.

بیشتر بخوانید

بانوی ملی پوش دارت: حضور در رقابت‌های مجازی قهرمانی جهان تجربه خیلی خوبی بود

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !