داور میاندوآبی هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور را قضاوت می‌کند


داور میاندوآبی هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور را قضاوت می‌کند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: محمدباقر پورباقر داور شایسته فوتبال این شهرستان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان داور چهارم قضاوت خواهد کرد.

رضا زرندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با هشت دیدار آغاز می‌شود که این داور میاندوآبی در رقابت بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران قضاوت می‌کند.

وی افزود: این ۲ تیم امروز ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می‌روند.

وی با بیان اینکه "پورباقر" سه سال پیش جواز قضاوت در لیگ برتر را دریافت کرد، گفت: یکی دیگر از داوران میاندوآبی بنام "حمیدرضا کنعانی" نیز مدت ۱۰ سال است که در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می‌کند.

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب اظهار داشت: در مجموع ۱۱ داور از این شهرستان در امر قضاوت فعالیت می‌کنند که از این تعداد در سال‌های قبل هشت نفر در لیگ‌های مختلف کشوری از نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان فوتبال و فوتسال قضاوت کردند.

میاندوآب دارای ۱۰ تیم فوتبال در دسته یک، ۱۰ تیم در دسته ۲ شهرستانی، ۲ تیم در مسابقات استانی و ۱۵ تیم فوتسال است و ۲۰ داور از این شهرستان در امر قضاوت فوتسال و فوتبال در رقابت‌های استانی و کشوری فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی