گوشی Lenovo K12 Note با دوربین سه گانه و باتری 5 هزار mAh معرفی شد


گوشی Lenovo K12 Note با دوربین سه گانه و باتری 5 هزار mAh معرفی شد

گجت نیوز لنوو کی 12 نوت نسخه تغییر نام یافته دستگاهی است که با اسم Moto G9 Play وارد بازار اروپا شده بود. گوشی Lenovo K12 Note نمایشگر کشیده، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیتی دارد. این گوشی هوشمند محتوا را با ال‌سی‌دی 6.5 اینچی خود و رزولوشن اچ‌دی پلاس (1600 در 720 پیکسل) نمایش می‌دهد.... نوشته گوشی Lenovo K12 Note با دوربین سه گانه و...

لنوو کی ۱۲ نوت نسخه تغییر نام یافته دستگاهی است که با اسم Moto G9 Play وارد بازار اروپا شده بود. گوشی Lenovo K12 Note نمایشگر کشیده، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری پرظرفیتی دارد.

این گوشی هوشمند محتوا را با ال‌سی‌دی ۶.۵ اینچی خود و رزولوشن اچ‌دی پلاس (۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) نمایش می‌دهد. از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام قدرت می‌گیرد و ۴ گیگ رم با ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد. همچنین در گوشی Lenovo K12 Note می‌توانید به جای سیم‌کارت دوم، از کارت حافظه هم استفاده کنید.

گوشی Lenovo K12 Note با دوربین سه گانه و باتری 5 هزار mAh معرفی شد

گوشی Lenovo K12 Note با دوربین سه گانه و باتری 5 هزار mAh معرفی شد

مشخصات اپتیک لنوو کی ۱۲ نوت شامل یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و یک ماژول سه‌گانه مربع‌شکل در پشت می‌شود. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج همراهی می‌کنند. در پنل عقب، حسگر اثر انگشت هم وجود دارد.

دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود. یک دکمه اختصاصی هم در لبه سمت راست برای فعال‌سازی گوگل اسیستنت دارد. از دیگر مشخصات آن باید به پشتیبانی از ۴G VoLTE، وای-فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.

قیمت گوشی Lenovo K12 Note

این محصول با قیمت ۶۰۰ ریال سعودی (۱۶۰ دلار آمریکا) وارد بازار عربستان شده است. خریداران می‌توانند از بین رنگ‌های آبی یاقوتی و سبز جنگلی، یکی را انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است