حیرت پزشکان از محتویاتی که در بدن پسر 3 ساله مشاهده شد! + عکس


پسر بچه 3 ساله که مدتی پس از قورت دادن توپ های مغناطیسی به دلیل حال نامساعدش به بیمارستان منتقل شده بود اکنون در بخش مراقبت‎های ویژه به سر می‌برد.

به گزارش سایت طلا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،پسر بچه ۳ ساله در حالی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند که پس از قورت دادن توپ‌های مغناطیسی که اسباب بازی های برادرش بودند، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شده است.

پدر و مادر این پسر بچه ۳ ساله به نام رگی، روز سه شنبه در حالی که وضعیت جسمی نامناسب و رنگ پریده او را دیدند فورا به بیمارستان مراجعه کردند. کارکنان بیمارستان که مشکل او را کمبود شدید آب در بدن حدس زده بودند از آن‌ها خواستند هرچه سریع تر عکس رادیوگرافی تهیه کنند.

حیرت پزشکان از محتویاتی که در بدن پسر 3 ساله مشاهده شد! + عکس

حیرت پزشکان از محتویاتی که در بدن پسر 3 ساله مشاهده شد! + عکس

پس از انجام اسکن و تصویربرداری، پزشکان به وجود چند شیء کوچک مغناطیسی در بدن او پی برده و فورا دستور جراحی می‎دهند، به این ترتیب ۱۹ توپ مغناطیسی کوچک که توسط رگی قورت داده شده و روده او را سخت دچار مشکل کرده بود از بدنش خارج و او در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

مادر این پسربچه با اشاره به اینکه رگی همیشه پسر شلوغ و پرجنب و جوشی بوده گفت دیدن او در این شرایط که آرام و بی حرکت روی تخت دراز کشیده برای ما بسیار سخت است. او که از بروز چنین اتفاق بزرگ و خطرناکی برای پسرش توسط اسباب‌ بازی‌ها شوکه شده بود از خانواده‎ها خواست به وسایل بازی کودکانشان و چگونگی استفاده آنان از این وسایل دقت و توجه بیشتری داشته باشند تا به مشکل رگی و خانواده‌اش دچار نشوند.

حیرت پزشکان از محتویاتی که در بدن پسر 3 ساله مشاهده شد! + عکس

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

ارده، بهترین صبحانه ای که می توان خورد | 34.4 هزار جدیدترین نتایج انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا/بایدن در پنسیلوانیا هم ترامپ را پشت سر گذاشت | 42.4 هزار از امروز چای و دمنوش مخصوص گروه خونی خود را بخورید | 126.2 هزار هرگز این پیاز را نخورید | 58.5 هزار پوسته های سفت درون گردو راهی برای درمان بیماری | 27.7 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته برای پدر و مادر فوت شده با متن های سوزناک و احساسی