عکس| این دختر جای ایوانکا ترامپ را در کاخ سفید خواهد گرفت


عکس| این دختر جای ایوانکا ترامپ را در کاخ سفید خواهد گرفت

برخلاف ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری فعلی امریکا اشلی در سالیان گذشته ترجیح داده بود دور از دید رسانه‌ها باقی بماند. او فعال در زمینه مسائل مرتبط با حقوق و عدالت اجتماعی بوده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در امور اجتماعی از دانشگاه پنسیلوانیا است.

آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- او به زودی جا پای "ایوانکا ترامپ" دختر رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا خواهد گذاشت: اشلی بایدن.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ اشلی بایدن ۳۹ ساله دختر "جو بایدن" ۷۷ ساله نامزد فعلی حزب دموکرات و "جیل" همسر ۶۹ ساله اوست. برخلاف ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری فعلی امریکا اشلی در سالیان گذشته ترجیح داده بود دور از دید رسانه‌ها باقی بماند. او فعال در زمینه مسائل مرتبط با حقوق و عدالت اجتماعی بوده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در امور اجتماعی از دانشگاه پنسیلوانیا است.

او در سال ۲۰۱۲ میلادی با دکتر "هووارد کرین" جراح پلاستیک ازدواج کرد. این زوج فرزندی ندارند. اشلی خواهر ناتنی هانتر و بو بایدن پسران جو بایدن است. آن دو پسر حاصل ازدواج جو با "نیلا بایدن" بوده اند. در سال ۱۹۷۲ میلادی نه سال پیش از تولد اشلی نیلا در جریان یک سانحه رانندگی به همراه "نائومی" دختر کوچک جو بایدن جان خود را از دست دادند. در واقع، اشلی تنها فرزند جو و جیل بایدن است.

اشلی بایدن برخلاف ایوانکا علاقه‌ای به انتشار مداوم عکس‌های زندگی اش در اینستاگرام نداشته و تنها یک حساب کاربری خصوصی در آن رسانه اجتماعی دارد. اشلی در سال ۱۹۹۹ میلادی به اتهام به همراه داشتن ماری جوانا و در سال ۲۰۰۲ میلادی به اتهام به دلیل ایجاد مشکل برای یک افسر پلیس بازداشت و مورد بازجویی بر سر نقش شوهرش در کارزار بایدن قرار گرفت.

او سپس در دادگاه به دلیل مسدود کردن مسیر پلیس عذرخواهی کرد. عمده فعالیت او در زمینه کمک‌های اجتماعی بوده و خیریه‌ای را در زمینه لباس راه اندازی کرده است. او در ماه‌های اخیر به دلیل فعالیت انتخاباتی پدرش حضور بیش تری در انظار عمومی داشته، اما کماکان این حضور کمرنگ است.

در سال ۲۰۰۹ میلادی فردی که خود را دوست اشلی معرفی کرده بود اعلام کرد که قصد فروش فیلمی را به روزنامه دست راستی "نیویورک پست" داشته که نشان می‌داد اشلی در یک مهمانی کوکائین داشته و مصرف کرده است. جو بایدن در این‌باره اظهار نظری نکرد. گزارش‌هایی نیز از پرتاب بطری توسط اشلی مقابل یک بار به سوی پلیس منتشر شده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر