181 میلیارد ریال به حساب ایتام البرز واریز شد


181 میلیارد ریال به حساب ایتام البرز واریز شد

کرج - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از واریز 181 میلیارد و 480 میلیون ریال به حساب ایتام و فرزندان محسنین این استان در سال جاری خبر داد.

محمد محمدی فرد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فرزندان محسنین افراد مددجویی هستند که پدر به عنوان سرپرست خانواده توان تامین هزینه های زندگی را برای آنان ندارد.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد گفت : البرز در قالب طرح کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به‌حساب ایتام ومحسنین نیازمند واریز و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می کند.

محمدی فرد بیان داشت: اکنون یک هزار و ۴۲۲ فرزند طرح اکرام ایتام و ۲ هزار و ۸۱۱ فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز می‌باشند که توسط حامیان حمایت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه متوسط سرانه دریافتی ماهیانه ایتام استان ۸۱۳ هزار تومان و فرزندان محسنین استان ۴۱۴ هزارتومان می باشد گفت: استان البرز دارای رتبه اول کشوری محسنین و رتبه دوم کشوری اکرام ایتام می‌باشد.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلا انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام کنند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز حدود ۶۰ هزار نفر مددجو دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی