همدلی نمایندگان و مدیران استانی در مسیر توسعه آذربایجان‌غربی ستودنی است


همدلی نمایندگان و مدیران استانی در مسیر توسعه آذربایجان‌غربی ستودنی است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با قدردانی از همدلی نمایندگان و مدیران استانی گفت: این همدلی برای توسعه که در قالب نشست مجمع نمایندگان و مسوولان تبلور می‌یابد، ستودنی است زیرا چنین جلساتی را در گذشته شاهد نبودیم و روند فعلی بسیار خوب به نظر می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در نشست مجمع نمایندگان و مدیران استانی که با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: نباید اجازه بدهید که مباحث قومی، جناحی و مذهبی این وحدت را خدشه دار کند؛ هر چقدر همدلی تقویت شود می توان گام های اساسی تر برای توسعه برداشت.

وی اضافه کرد: در طرح های سرمایه گذاری برای معرفی به صندوق های بزرگ سرمایه گذاری پیشنهاد می شود که پروژه های با اشتغال زایی بالا در اولویت باشد.

وی بیان کرد: استان ظرفیت های معدنی ویژه ای دارد که می توان نسبت به پیشگیری از خام فروشی و استفاده بهینه برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: فعال سازی و ساماندهی گمرکات مرزی، رونق تولید منجر به صادرات و کشاورزی نوین از دیگر اولویت هایی است که می توان برای دعوت از سرمایه گذاری صندوق های بزرگ پیشنهاد داد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه تعداد قابل توجهی از نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی حضور داشتند و پیشنهادات خود را برای توسعه استان مطرح کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا