تبریک سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به باشگاه استقلال


تبریک سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به باشگاه استقلال

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به تیم استقلال، کادر فنی و مجموعه این باشگاه تبریک می‌گویم. در نیمه اول می‌خواستیم بازی را صفر-صفر تمام کنیم اما از تیم در این نیمه راضی نیستم. شاید اگر از یکی دو موقعیت 10 دقیقه ابتدایی استفاده می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد. نوشته تبریک سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به باشگاه استقلال اولین بار در پارس فوتبال |...

تبریک سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به باشگاه استقلال

محمد ربیعی : به تیم استقلال، کادر فنی و مجموعه این باشگاه تبریک می‌گویم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۰
تبریک سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به باشگاه استقلال

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به تیم استقلال، کادر فنی و مجموعه این باشگاه تبریک می‌گویم. در نیمه اول می‌خواستیم بازی را صفر-صفر تمام کنیم اما از تیم در این نیمه راضی نیستم. شاید اگر از یکی دو موقعیت ۱۰ دقیقه ابتدایی استفاده می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت:

جا دارد به تیم استقلال و هوادارانش تبریک بگویم. در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. ما در ابتدای نیمه دوم بازی بهتریا را ارائه کردیم و روی یک غفلت گل اول را خوردیم.

وی افزود:

بعد از دریافت گل بازی را اداره کردیم ولی یک اشتباه ساده در ضد حمله گل دوم را خوردیم. شاید اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد بازی بر می‌گشت. هدف ما این بود که در نیمه اول بازی را بدون گل تمام کنیم و در نیمه دوم بازی را اداره کنیم.

ربیعی تاکید کرد:

تیم ما نیازمند هماهنگی بیشتری است. البته انتظار من از تیممان بیشتر بود چون در بازی های دوستانه بهتر کار می کردیم. ما چند اشتباه ساده داشتیم و این اجازه داد استقلال به دفاع ما فشار بیاورد. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم و امیدوارم کارمان را خوب انجام دهیم.

سرمربی مس در خصوص اینکه آیا ممکن است تیمش با تفکر افتادن به لیگ یک در مسابقات حاضر شود گفت:

تمام تلاش من و همکارانم این است که تیم را در لیگ یک حفظ کنیم و هدف بعدی من هم این است که در جایگاه خوب جدول قرار بگیریم. ما شبانه روز وقت می‌گذاریم تا زحمات سال گذشته ما هدر نرود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از پایان صحبت‌هایش با گزارشگر تلویزیون در نشست خبری شرکت کرد و در خصوص این دیدار اظهار داشت:

به تیم استقلال، کادر فنی و مجموعه این باشگاه تبریک می‌گویم. در نیمه اول می‌خواستیم بازی را صفر-صفر تمام کنیم اما از تیم در این نیمه راضی نیستم. شاید اگر از یکی دو موقعیت ۱۰ دقیقه ابتدایی استفاده می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد.

وی تصریح کرد:

بازی اول تیم بود و نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و مطمئن هستم در ادامه مسیر نوسانات کمتری داریم. می‌دانیم استقلال تیم بزرگی است ولی مطمئنا در ادامه راه مجموعه ما موفق‌تر خواهد بود. بازی امروز نکات خوبی برای تیم ما داشت و حتی در برخی صحنه‌ها استقلال را تحت فشار قرار دادیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس