صدور کشاورز کارت برای کشاورزان چهارمحال و بختیاری آغاز شد


صدور  کشاورز کارت  برای کشاورزان چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد - ایرنا- مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح‌های حمایتی، از صدور کشاورز کارت برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان استان خبر داد.

هوشنگ طاهری میرقائد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بانک کشاورزی به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای خرید کود و سم مورد نیاز تولید محصولات راهبردی(استراتژیک)بخش کشاورزی شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی، کشاورز کارت را با هدف مساعدت در خرید نهاده‌های کشاورزی در اختیار متقاضیان این بخش قرار می‌دهد.
وی افزود: در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده بین بانک کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی و شرکت خدمات حمایتی، مقرر است این تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و به ازای هر هکتار ۲۰ میلیون ریال، تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال، با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت حداکثر یک ساله در قالب کشاورز کارت در اختیار کشاورزان استان قرار داده شود.
مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این کارت تنها برای خرید کود و سم مورد نیاز محصولات کشاورزی شامل گندم، جو و دانه‌های روغنی صادر می‌شود و قابل استفاده در بیش از سه هزار پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح کشور و ۵۷ کارگزار استان است.
طاهری میرقائد خاطر نشان کرد: متقاضیان دریافت کشاورز کارت، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی به آدرسwww.cita.maj.ir نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری با تولید بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصول باغی، زراعی، دامی و شیلاتی ۶۶هزار بهره‌بردار در این بخش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان