استودیوی آموزش مجازی در آموزش و پرورش استان سمنان ایجاد شد


استودیوی آموزش مجازی در آموزش و پرورش استان سمنان ایجاد شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: استودیوی آموزش در این اداره کل به منظور تولید محتوا و ارائه آموزش‌های درسی در بستر فضای مجازی برای دانش‌آموزان راه‌اندازی شد.

محمد دستورانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: شیوع ویروس کرونا، شرایط ویژه‌ای را در جامعه رقم زده و افراد و مشاغل مختلف تلاش می‌کنند تا شرایط زندگی خود را بر اساس مقابله با این بیماری تطبیق دهند و آموزش و پرورش استان سمنان نیز با راه‌اندازی استودیوی آموزش به دنبال تولید محتوا و ارایه آموزش به دانش‌آموزان بر بستر فضای مجازی، متناسب با شرایط فعلی است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی استودیوی آموزش در ارتقای کیفیت آموزش و تولید محتوا موثر است، اظهار داشت: استودیوی تولید محتوای الکترونیکی برای دانش آموزان در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان راه‌اندازی شده است و سرگروه‌های آموزشی می‌توانند از این فضا برای تولید محتوا استفاده کنند.

وی اضافه کرد: برخی کلاس‌های درس در استان سمنان هوشمند هستند و از این کلاس‌ها نیز برای تولید محتوا و ارتقای آموزش در بستر فضای مجازی استفاده می‌شود.

دستورانی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان سمنان مانند سایر مناطق کشور، فعالیت خود را از ۱۵ شهریورماه امسال با تجربه حاصل از ماه‌های پایانی سال تحصیلی گذشته آغاز کرد و دانش‌آموزان به صورت حضوری و غیرحضوری، مطالب درسی را دریافت کردند و اکنون با افزایش شیوع کرونا و باتوجه به تمدید محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان و برای حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان، برنامه‌های آموزشی مدارس استان در هفته پیش رو تا روز جمعه بیست و سوم آبان، به طور کامل مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۱۱۸‌ هزار و ۴۶۴ دانش‌آموز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در استان مشغول به تحصیل هستند و در زمینه استقبال از شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» سمنان جزو استان‌های برتر و شاخص است و حتی در برخی موارد از میانگین کشور بالاتر است.

براساس آخرین گزارش‌ها شهرستان های استان سمنان در وضعیت فوق بحرانی و قرمز قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر