32 هزار قزوینی از طرح آمران سلامت خدمات دریافت کردند 


32 هزار قزوینی از طرح آمران سلامت خدمات دریافت کردند 

قزوین - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه خدمات در طرح ملی آمران سلامت به بیش از 32 هزار نفر در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسن آصفی روز یکشنبه با اشاره به اجرای طرح آمران سلامت، اظهار داشت: در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا هلال‌ احمر استان با برپایی ۷۰ پایگاه ثابت و سیار به ۳۲ هزار و ۲۳۲ نفر خدمات آموزشی و بهداشتی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۸۶۳ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان در قالب ۷۰ تیم در اجرای این طرح مشارکت داشتند، در ادامه افزود: در همین راستا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزنده داوطلبی، ۲۵ هزار و ۲۲۸ عدد ماسک و ۷۷ لیتر مایع ضدعفونی کننده، بین مردم توزیع و مصرف شده است.

آصفی اشاره کرد: در طرح ملی آمران سلامت، اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در مراکز پرتردد در سطح استان مستقر شده و به همشهریان جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا هشدار دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: طرح آمران سلامت در راستای اجرای فرمایش رهبر معظم انقلاب برای توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد آسیب‌پذیر جامعه در مقابل کرونا با همراهی و هماهنگی استانداری، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و... با ایثار و از خودگذشتگی و حضور بی‌نظیر اعضای جوانان، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان از پنجم تا ۱۵ آبان ماه برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس