تسلیم عامل مرگ پسر 7 ساله در کورس وحشتناک بابلسر + فیلم گفتگو


تسلیم عامل مرگ پسر 7 ساله در کورس وحشتناک بابلسر  + فیلم گفتگو

حوادث رکنا: عامل مرگ محمدیاسین عباسپور پسر بچه 7 ساله در کورس خیابانی بابلسر شناسایی شد.

محمد یاسین عباسپور / به گزارش رکنا، در یک شب تلخ محمد یاسین عباسپور پسر بچه 7 ساله ای در روستای فولاد کلا واقع در بابلسر در یک تصادف دلخراش فوت شد و اهالی روستای فولاد کلا را عزادار کرد. خبر فوت پسر بچه 7 ساله با توجه به مادر یاسین که از مرگ فرزند خود خبر نداشت در رسانه ها بازتاب زیادی پیدا کرد.

تسلیم عامل مرگ پسر 7 ساله در کورس وحشتناک بابلسر  + فیلم گفتگو

محمدیاسین قربانی کورس مرگبار شد

پسر 7 ساله ای که تازه به مدرسه می رفت از پدرش درخواست می کند برای تفریح به پارک بروند پس از 10 دقیقه بازی کردن محمد یاسین و خانواده اش در راه برگشت با خورو آزرا که در کورس خیابانی بود تصادف می کند. این تصادف مرگ پسر 7 ساله محمدیاسین عباسپور و عزاداری خانواده اش را رقم زد.

تسلیم عامل مرگ پسر 7 ساله در کورس وحشتناک بابلسر  + فیلم گفتگو

شناسایی راننده خاطی آزرا

عموی محمدیاسین عباسپور درگفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه حوادث رکنا، با تائید شناسایی راننده خاطی ماشین آزرا اظهار کرد : محمد 22 ساله اهل ساری به علت تفریح جان محمد یاسین را گرفت و خانواده برادرم را تا آخر عمر داغ دار کرد.

وی افزود :من اطلاع دقیقی ندارم متهم یا شخص دیگری به پاسگاه کلانتری زنگ می زند تا جزئیات حادثه را بپرسد ماموران کلانتری در جواب سوال این شخص می گویند که شما اول باید خودتان را معرفی کنید.پس از 72 ساعت پدر بزرگ متهم به کلانتری می آید و می گوید مقصر این حادثه نوه اش است. همچنین پاسگاه به ما اعلام کرد راننده ماشین آزرا از ترس، شب حادثه فرار کرد.

حال روحی بد مادر محمدیاسین عباسپور

تسلیم عامل مرگ پسر 7 ساله در کورس وحشتناک بابلسر  + فیلم گفتگو

عموی یاسین عباس پور تشریح کرد: محمد 22 ساله راننده خاطی به جای اینکه یاسین را به بیمارستان ببرد از محل حادثه فرار می کند. همچنین محمدیاسین به دلیل تاخیر 45 دقیقه ای در رسیدن اورژانس فوت کرد زیرا یک لخته خون راه مجاری تنفسی گلویش را گرفت و محمدیاسین را خفه کرد اگر یک نفر محمد یاسین را به بیمارستان می رساند نجات پیدا می کرد.

عموی یاسین با اعلام مرخص شدن مادر محمدیاسین از بیمارستان افزود : دیروز مادر محمدیاسین از خبر فوت فرزندش شوکه شد و به دلیل اینکه بینی و دست هایش شکسته است نمی توانست در مراسم خاکسپاری فرزندش شرکت کند. شدت جراحت در حدی بود که همسر برداردم توان ناله کردن را ندارد.

وی گفت: مسئولان دادگاه به ما گفتند متهم احضار شده است، این در حالی است که او جان یک نفر را گرفته و همچنان آزاد است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403