نمایشگاه مجازی «حفاظت از زمین با استانداردها» برپا شد


نمایشگاه مجازی «حفاظت از زمین با استانداردها» برپا شد

تهران-ایرنا-نمایشگاه مجازی پوستر «حفاظت از زمین با استانداردها» با هدف حفاظت از محیط‌زیست در نگارخانه فرهنگسرای معرفت برپا شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از فرهنگسرای معرفت، این نمایشگاه به همت سازمان ملی استاندار ایران و همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران (فرهنگسرای معرفت) برپا شده است.

در این نمایشگاه ۵۳ اثر از هنرمندان گرافیست از جمله محمد داوودی، عیسی احمدی، سعید حسنی، فرید شهیدی‌نژاد و محمدصادق رهبانی، مصطفی محب‌راد، محمد رحیمیان، لیلا منطقی، نفیسه حسینیان‌یگانه، محمد رضابیگی، فائزه خلج، فرناز کاویانی، ریحانه محمدی، امیرحسین عارفی‌پور، غزاله علی‌سیرت، محسن جعفری، مهتاب رحیمی، محمد خدادادی، محدثه یعقوبی، لیلا مشکین‌کلک، متین اعتباریان، سمیرا ابراهیمی، سعید حیاتی‌پور، طاهره حیاتی‌پور، مینا غلام‌احمدی، مهسا مددخواه، سعید حیدری، ژیلا شجاعی، مسعود محمدزاده، فرشاد فشندی، عارفه سادات، زهرا اصلانی به نمایش درآمده است.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه پس از ارسال فراخوان مسابقه از سراسر ایران دریافت و بعد از داوری برای بازدید دایر شده است.

شعار روز جهانی استاندارد(۱۴ اکتبر) امسال حفاظت از زمین با استانداردها بوده است که تاکید بر بازسازی اقتصاد و حفاظت از حیات در حین مراقبت از سیاره برای نسل‌های آینده دارد.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار نمایشگاه «حفاظت از زمین با استانداردها» می‌توانند به نشانی @marefat.farhangsara و سامانه اطلاع‌رسانی استاندارد ایران به نشانی https://standardna.ir مراجعه کنند.

نمایشگاه «می‌خواهم زندگی کنم» در باغ موزه قصر

این نمایشگاه عکس با آثاری از «محسن فروغی‌فر» و گالری‌گردانی «کیان دخت صادقی یام» در گالری مجازی باغ موزه قصر برپا شده است.

در این نمایشگاه ۲۳ اثر به نمایش گذاشته شده که حاصل سال‌ها فعالیت فروغی‌فر در رشته عکاسیست.

«می‌خواهم زندگی کنم» نگاهی دیگر به طبیعت و زندگی روزمره است که با نگاهی متفاوت به ما یادآور می‌شود که فارغ از زندگی ماشینی و روزمرگی و ورای دل مشغولی‌هایمان می‌توانیم آرامش را در طبیعت جست و جو کنیم.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می‌توانند به نشانی http://www.qasr.ir/virtualexhibition مراجعه کنند.

نمایشگاه «بهشت مهربانی»

نمایشگاه مجازی عکس «بهشت مهربانی» شامل ۲۰ اثر با تکنیک دیجیتال رنگی و سیاه و سفید از عکاسان حرفه‌ای است که با موضوع مهربانی در قالب فوتوکلیپ توسط نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق تدوین شده است.

این فوتوکلیپ از طریق نشانی kelkkhial.gallery قابل مشاهده است.

نمایشگاه «به رنگ آب»

نمایشگاه مجازی نقاشی «به رنگ آب» با آثاری از «مظاهر آذرپی» در صفحه مجازی فرهنگسرای ارسباران برپا شده است، در این نمایشگاه ۲۹ اثر آبرنگ با موضوع طبیعت به نمایش گذاشته شده است.

آذرپی متولد ۱۳۴۴ اراک و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی و انیمیشن و مدرس دانشگاه است. برگزاری ۱۰ها نمایشگاه گروهی و انفرادی، برگزاری چندین دوره جشنواره هنری در استان مرکزی، فعالیت اجرایی و مدیریتی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله سوابق این هنرمند است.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار نمایشگاه «به رنگ آب» می‌توانند به نشانی @farhangsara_arasbaran مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس