از توقیف محموله ساعت مچی تا کشف یک گونی تریاک!


از توقیف محموله ساعت مچی تا کشف یک گونی تریاک!

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف خودرو سمند حامل ساعت مچی قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در شهرستان عسلویه خبر داد.

سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان عسلویه هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری سمند به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۲ هزار و ۸۶۷ ساعت مچی قاچاق و فاقد مدارک گمرگی کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش اقلام مکشوفه را بیش از ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در خاتمه گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری و کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی حامل بار قاچاق، با استقرار در محورهای خاکی و فرعی، به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۳۷ حلقه لاستیک و ۴۵ رول ۱۰۰ متری لامپ خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۱۰ کیلو مواد مخدر در دیلم

فرمانده انتظامی دیلم از کشف ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی در بیان جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با توزیع مواد مخدر، در جاده های خاکی اطراف ایست و بازرسی شهید موسوی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند.

وی بیان کرد: ماموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند این موتورسیکلت را متوقف نمایند.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه پس از توقیف موتورسیکلت راکب آن دستگیر شده است، افزود: در بررسی صورت گرفته یک گونی حاوی ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهم کشف شد.

این مقام پلیس خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

کشف بیش از ۹ کیلو حشیش در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف بیش از ۹ کیلو حشیش و دستگیری ۳ نفر متهم خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات شبانه روزی در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و با ایجاد چتر اطلاعاتی از انتقال و جابجایی محموله مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ در آن شهرستان مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران این پلیس یک دستگاه خودرو پراید حامل مواد مخدر که قصد عبور از محور مواصلاتی بخش بوشکان را داشت در آن محل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۹ کیلو ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به صورت حرفه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

کشف کالای قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری و کشف مقادیری لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش دلوار این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، ۲ دستگاه خودرو پراید بار را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو های توقیفی، ۸۰ دستگاه جارو برقی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید