خرید املاک باقیمانده در طرح امامزاده حسین نیازمند همکاری مردم است


خرید املاک باقیمانده در طرح امامزاده حسین نیازمند همکاری مردم است

قزوین – ایرنا – معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تکمیل طرح توسعه امامزاده حسین(ع) شهر قزوین و خریداری 71 ملک باقیمانده در آن، نیازمند همکاری و همراهی مردم و خود مالکان است.

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امامزاده حسین(ع) که در صحن این امامزاده برگزار شد، اظهار داشت: برای تسریع در خریداری املاک باقیمانده ۲ گزینه برای مالکان وجود دارد که اولی فروش ملک خود با نرخ ۳۰ درصد بالاتر از قیمت کارشناسی روز و دومی تهاتر زمین یا واحد مسکونی‌ با ملک مشابه در محله‌های نزدیک است.

این مسوول گفت:ما به کارگزار مجوز داده‌ایم تا ۷۱ پلاک باقی‌مانده را تا ۳۰ درصد بالاتر از قیمت کارشناسی خریداری کند و امیدواریم خود مالکان نیز همراهی و همکاری لازم را در این طرح داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت:‌ما تمامی تسهیلات ممکن برای فروش املاک باقیمانده در این طرح را در اختیار مالکان قرار داده‎ایم و حالا نوبت آنها است که برای انجام تملکات این طرح همکاری کنند.

فرخزاد افزود: اگر مالکان همراهی و همکاری لازم را برای تکمیل این طرح نداشته باشند مجوزهای تملک قانونی از سوی شهرداری اخذ شده است که البته امیدواریم به این مرحله نرسیم.

وی با اشاره به اقدامات ستاد برای تکمیل طرح توسعه، افزود: خوشبختانه دستگاه‌های مجری و متولی نسبت به ۲ هفته پیش اقدامات بیشتر و مناسب‌تری را انجام داده اند که باید از زحمات آنها قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق