سوال چالشی استوری اینستاگرام + 100 سال جالب و چند گزینه ای با جواب


در این بخش مجموعه سوال چالشی استوری اینستاگرام را گردآوری کرده ایم. بیش از 100 سوال جالب و همچنین تعدادی سوال چند گزینه ای با جواب و بدون پاسخ را آماده کرده ایم. سوالات چالشی برای استوری اینستاگرام چه با جواب چه بدون جواب می توانند روش خوابی برای بالا بردن رتبه صفحه شما باشند و البته بسیار سرگرم کننده هستند و به شما اطلاعات جالبی می دهند. نمونه...

در این بخش مجموعه سوال چالشی استوری اینستاگرام را گردآوری کرده ایم. بیش از 100 سوال جالب و همچنین تعدادی سوال چند گزینه ای با جواب و بدون پاسخ را آماده کرده ایم.

سوالات چالشی برای استوری اینستاگرام چه با جواب چه بدون جواب می توانند روش خوابی برای بالا بردن رتبه صفحه شما باشند و البته بسیار سرگرم کننده هستند و به شما اطلاعات جالبی می دهند. نمونه های سوال استوری درباره من، خنده دار و بامزه، علمی، عمومی و سوالات چالشی را در ادامه می خوانید.

سوال چالشی استوری اینستاگرام + 100 سال جالب و چند گزینه ای با جواب

سوال چالشی استوری اینستاگرام + 100 سال جالب و چند گزینه ای با جواب

سوالات چالشی جالب استوری اینستاگرام

در ابتدا بیش از 30 سوال جالب برای بخش استوری اینستاگرام آماده کرده ایم.

دلیل شکرگزاری امروزت چیه ؟خنده دار ترین چیزی که تو بچگی دوس داشتی انجام بدی ؟ حیوان خانگی منتخب شما چیه ؟ آدم خوبی برای درد و دل هستین ؟ لذت بخش ترین حس دنیا …….؟ اگر الان 200 میلیون داشتی چی کارش میکردی ؟ دوست داشتی بچه بودی چی کاره میشدی ؟ بهترین کتابی که بهم پیشنهاد میدین بخونم چیه ؟سفر انتخابی شما : ساحل / کوهستان ؟ چرا ؟ بهترین و بدترین درس تو دانشگاه چیه ؟اگر به عشقت نرسی چی کار میکنی ؟دوست داشتی اسمت چی باشه؟. اگر بازم متولد بشی دوس داری کجا زادگاهت باشه ؟ چه چیزی و در شغل حال حاضرت میپسندی ؟ اگر رئیس جمهور بودین اولین کاری که میکردین چی بود ؟ بهترین سفری که تا الان رفتی چی بوده ؟ بهترین sms یی که نا حالا دریافت کردی و بیشتر از بقیه تو inbox نگه داشتی ؟بی پرده از علایقت بگو ؟ هیجان انگیزترین کاری که کردین چی بوده؟قراره با بهترین کسی که تو زندگیته و دوستش داری بری برا1ساعت یه جایی “توی شهر”تاب بخورید.جاشم قراره تو تعیین کنی.کجا میرید؟چه نوع سبک موسیقی رو میپسندید؟خواننده ی مورد علاقتون؟ وقتی عصبانی میشی چی یا کی یا چه کاری بهت آرامش میده؟عصبانی بشی چه عکس العملی داری؟بهترین خاطره عمرت ؟ کار زیبایی که حاضرید برای هر کسی انجام دهید ؟دوست داری به چه زمانی در گذشته برگردی ؟ بهترین جایی که تا حالا با دوس دخترت رفتی کجا بوده ؟ وقتی با هم قهرین چجوری آشتی میکنین ؟تا حالا از مرگ کدوم هنرمند خیل خیلی ناراحت شدین ؟باحال ترین جکی که تو ذهنته و شنیدی چیه ؟ عشق به نظرتون چه رنگیه ؟ طرفدار فغیلم و سریال ایرانی هستین ؟اطرافیانت تورو توی چی بهتر از همه میدونن ؟ باحال ترین نرم افزار رو گوشیت چیه ؟داغون ترین چیزی که تا حالا اختراع شده ؟

سوال‌های چالشی برای استوری اینستاگرام برای شناخت بیشتر مخاطب

عشق چه رنگیه؟دوست داری چطوری بمیری؟اگر یه مداد و یه پاک‌کن داشتی، چی رو به دنیا اضافه و چی رو کم می‌کردی؟اگر یه عینک داشتی که می‌تونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که می‌دیدی کی بود؟اگر دوباره متولد بشی دوست داری محل تولدت کجا باشه؟مرگ چه رنگیه؟بهترین و بدترین چیز دنیا چیه؟بی‌مصرف‌ترین اختراع بشر؟به جواب چه سوالی تا حالا نرسیدی؟ثروت واقعی از نظر تو چیه؟لذت‌بخش‌ترین رویای تو چیه؟اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید، ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟با یک پیشنهاد صد میلیونی رو به رو هستید، در برار شما ده تا هفت تیر قرار داره که فقط یکی از اون‌ها پره. باید یکی از هفت تیر‌ها را بردارید، به طرف پیشونی تون هدف گیری کنید و ماشه را بچکونید! اگه جان سالم به در ببرید، شما یک میلیونرید. این کارو انجام میدید؟شوم‌ترین کاری که تو زندگیت انجام دادی؟وقتی قهرین چطوری آشتی میکنین؟خفن‌ترین آبروریزی که داشتی کجا بود؟بهترین لحظه زندگیت تا الانآخرین باری که از خنده دل درد گرفتی کی بود؟به کسی که دوستش داری رسیدی؟به نظرتون امروز کدوم تیم برنده می‌شه؟سریال … رو دیدین؟ پایانش رو چطور می‌بینید؟چه کاری رو حاضرید برای هر کسی انجام بدید؟دوست داری به چه زمانی در گذشته برگردی و چرا؟چه چیزی هست که بدون اون نمی‌تونی زندگی کنی؟امروز بابت چه چیز بیش از همه شکر‌گزاری؟هر روز چه کسی برای تو الهام بخش است؟شغل رویاهات در کودکی چی بوده؟اسم کتابی که بیشتر اوقات به عنوان هدیه انتخاب می‌کنی؟دوست داری در سه سال بعدی به کجا سفر کنی؟دوست داری به ساحل بری یا به کوهستان؟سریال مورد علاقت چیه؟اسم فیلمی که تا به حال چندین بار دیدی چیه؟بهترین جوکی که شنیدی رو بگوگربه یا سگ؟بزرگ‌ترین توانمندی تو چیه؟بهترین تعریفی که تا به حال درباره خودت شنیدی چی بوده؟بهترین تعریفی که از کسی کردی چی بوده؟بهترین نرم‌افزار روی گوشیت کدومه؟اگر بهت ۱۰۰۰ دلار بدم، چطور خرجش می‌کنی؟الگو و قهرمان تو کیه؟اگر بتونی به خودِ ۲۱ ساله‌ت نامه بنویسی، چی بهش می‌گی؟درباره‌ی … (آخرین رویداد ترند) چی فکر می‌کنی؟چه چیزی رو در شغلت بیش از همه دوست داری؟سوال خاصی در مورد من ذهنت رو مشغول کرده؟احمقانه‌ترین چیزی که در کودکی بهش باور داشتی چی بوده؟مسخره‌ترین چیزی که تا به حال کسی دربارش با تو بحث کرده چی بوده؟توی این روز‌هایی که بیشتر تیتر‌های خبری ناامیدکننده و منفی هستند، چه چیزی تو رو نسبت به آینده امیدوار می‌کنه؟

مطلب پیشنهادی: سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه و +18 برای طراحی سوالات

استوری سوال چالشی اینستا با نمونه سوالات درباره من

در صفحه شخصی خود می توانید یک رشته استوری را منتشر کنید و سپس با سوالات زیر با قابلیت کوییز Quiz استوری اینستاگرام ادامه دهید.

فیلم مورد علاقه‌ی من؟غذای مورد علاقه‌ی من؟من به. حساسیت دارم.من چه استعداد خاصی دارم؟خواننده/آهنگ مورد علاقه‌ی من؟ من در … متولد شدم.چند سالمه؟…. سال است که ازدواج کرده‌ام. شغل من چیه؟فصل مورد علاقه‌ی من چیه؟بزرگ‌ترین رویای من چیه؟بزرگ‌ترین ترس من چیه؟سریال مورد علاقه‌ی من؟

سوالات چالشی خنده دار و بامزه برای استوری

خنده‌دارترین اسم و فامیلی که تا به حال شنیدی چی بوده؟عجیب‌ترین جایی که تا به حال دستشویی کردی کجا بوده؟اگر می‌تونستی، کدوم قسمت از بدنت رو جدا می‌کردی و چرا؟عجیب‌ترین کاری که تا به حال یه مهمان توی خونه‌ی شما انجام داده چی بوده؟تا حالا خراب کاری کردی که کسی نفهمه؟ اولین بار، ساعت جلو بود کشیدنش عقب یا عقب بود کشیدنش جلو؟

سوالات در مورد شغل و کسب و کار

به برند ما از 1 تا 10 چه نمره ای می دهید؟ اگر بخواهید برند ما رو در یک کلمه تعریف کنید، آن کلمه چیست؟نظرتون در مورد این کیف چیه؟ کدوم مدل مانتو رو ترجیح می دهید؟کدوم رنگ کفش رو بیشتر ترجیح می دهید؟به دنبال استفاده از کدوم خدمات ما هستید؟کدام محصولات یا خدمات ما رو بیشتر می پسندید و چرا؟دوست دارید این محصول رو تولید کنیم؟از این لباس خوشتون میاد؟این کارو انجام بدیم؟بزرگ ترین مانعی که شما رو از خرید کردن منصرف می کنه، چیست؟

سوالات جالب برای استوری اینستاگرام

لذت بخش ترین رویای تو چیه؟اگر دوباره متولد بشی، دوست داری محل تولدت کجا باشه؟ بزرگ ترین اشتباهت تو زندگی چی بوده؟ آخرین باری که از ته دل خندیدی، کی بوده؟ بی مصرف ترین اختراع بشر چی بوده؟ تا حالا شده به خاطر نداشتن جرات کافی از عشقتون بگذرید؟اگر یکی رو خیلی دوست داشته باشی و بدونی که بدون تو خیلی خوشبخت تره، چی کار می کنی؟ فصل مورد علاقتون چیه؟شما چه استعداد خاصی دارین؟خواننده مورد علاقتون کیه؟ بزرگ ترین ترس ات در زندگی چیه؟ خنده دار ترین اسم و فامیلی که تا به حال شنیدی، چی بوده؟عجیب ترین جایی که تا به حال دست شویی رفتی، کجا بوده؟ عجیب ترین کاری که تا حالا یک مهمون در خانه شما انجام داده، چی بوده؟ تا حالا خراب کاری کردی که کسی نفهمه؟سریال … رو دیدین؟ پایانش رو پسندیدین؟دوست داری به چه زمانی در گذشته برگردی و چی کار کنی؟به نظرتون امروز کدوم تیم برنده میشه؟امروز بابت چه چیزی بیشتر از همه شکرگزار هستی؟دوست داری در سه سال بعد به کجا سفر کنی؟گربه یا سگ؟بزرگ ترین توانمندی تو چیست؟اگر یک میلیارد تومان پول برنده بشی، با پولش چیکار می کنی؟احمقانه ترین چیزی که در کودکی بهش باور داشتی، چی بوده؟مسخره ترین چیزی که تا به حال کسی در موردش با تو صحبت کرده، چی بوده؟الگو و قهرمان زندگیت کیه؟چه چیزی رو در شغلت بیشتر از همه دوست داری؟اگر به گذشته برگردی، چه چیزی رو تغییر میدی؟تو این روزها که تیتر همه خبرها ناامیدکننده است، چه چیزی تو رو به آینده امیدوار می کنه؟اگر میتونستی یک آرزو کنی که حتما برآورده میشه، چه آرزویی می کردی؟اگر یه مداد و یک پاکن داشتی، چه چیزی رو به دنیا اضافه و چی رو کم می کردی؟از نظر تو ثروت واقعی چیه؟

سوالات چند گزینه ای با جواب و بدون جواب برای استوری Instagram

تو سفر بی بازگشت به مریخ ثبت نام میکنی؟

آره شجاعتشو دارمنه زمین جای خوبیه

***

شهرت زیاد بدون ثروت یا پول زیاد بدون معروفیت؟

شهرت زیادپول زیاد

***

اگه بهت بگن اینستارو حذف کنی به جاش مبلغ زیادی به خیره کمک میشه آیا قبول می کنی؟

بلهخیر

***

ترجیح می دی با یه آدم باهوش تر از خودت ازدواج کنی؟

آرهنه

***

خودت ۲۰۰ میلیون از بانک برنده شی یا بهترین دوستت که به پول نیازی داره ۵۰۰ میلیون برنده شه؟

خودم برنده شمدوستم برنده شه

***

نابغه ای باشی که کسی قبولش نداره یا احمقی که همش قبولش دارن

نابغهاحمق

***

دوست داری با کی تو جزیره گیر بیفتی؟

با کسی که بهش علاقه داریبا دشمنی که به مرور روابطت باهاش بهتر میشه

***

کدومو انتخاب می کنی؟

زندگی مستقل نامطلوبزندگی مطلوب با خانواده ولی محدود

***

این جمله رو قبول داری : با سختی کشیدن و تحمل شرایط می شه به موفقیت های زیادی رسید؟

آرهنه

***

از بین ذهن استیو جابز و پابلو اسکوبار کدومو برای خودت انتخاب می کنی؟

استیوجابزپابلو اسکوبار

***

تا حالا شده با چشمتون چیزی رو ببینین ولی وقتی به بقیه میگید باور نکنن؟

YesNo

***

آدم با جنبه ای هستی؟

آرهنه

***

قبول داری آدم فقط یه بار عاشق میشه؟

بلهنه

***

کدوم ماشین و ترجیح میدی؟

چینی صفرکره ای کارکرده

***

اگه با خیانت عشقت رو به روی شی پشیمون شه و برگرده :

میبخشمش و دوباره وارد رابطه میشم باهاشخیانت قابل بخشش نیست و دیگه قبولش نمیکنم

***

کدوم؟

پیرهن چهارخانهپیراهن برق برقی

***

اگه یکیو خیلی دوست داشته باشی اما بدونی بدون تو خوشبخت تره چیکار میکنی؟

میرم از زندگیش که خوشبخت شهمیمونم بلکه یه روز با خودم خوشبخت ش

***

تا حالا شده بخاطر نداشتن جرات کافی از عشق تون بگذرید؟

آره زیادنه زندگی کوتاهه سریع اعتراف می کنم

***

فاصله کره ماه تا زمین به طور حدودی چند کیلومتر است؟

384,000k393,000k432,000kنمیدونم ، میخوام یاد بگیرم
جواب : 384,000k

***

من شهرها دارم اما خانه ای ندارم. کوه دارم اما درخت ندارم. من آب دارم ، اما ماهی ندارم ، من چی هستم؟

دنیافضانقشهجهان
جواب : نقشه

***

اگر من را دارید می خواهید مرا به اشتراک بگذارید. اگر من را به اشتراک بگذارید ، من را ندارید. من چی هستم؟

سکوتفکررازعشق
جواب : راز

***

نام هورمون موسوم به هورمون عشق چیست؟

گلوکاگونسوماتوتروپیناکسی توسینپرولاکتین
جواب : اکسی توسین

***

دوست داشتی کدوم یکی از این حس ها رو نداشته باشی؟

غمعشقدردترس

***

اگه یه پاک کن داشتی چی رو از دنیا پاک میکردی؟

فقر و غصهجنگدروغبیماری های لاعلاج یا کرونا

***

دوست داری فردا صبح که چشماتو باز کردی کدوم یکی از اینارو ببینی؟

دریای آبیجنگل سبزیه میز پر از صُبحانه با چهره یارصبح بخوابیم ظهر بیدار شیم اگه اجازه بدی

***

بچه بودین بیشتر چی بازی میکردین؟

پاسخ های دخترانه :

خاله بازیلی لیقایم موشکدکتر بازی

پاسخ های پسرانه :

گل کوچیکتیله بازیوسطیهفت سنگ

***

اگه بخوای به شخصیت خودت از 1 تا 4 یه نمره بدی چند میدی؟

نمره یکنمره دونمره سهنمره چهار

***

قراره چند روز یه جا زندانی باشی و فقط یه وسیله میتونی با خودت ببری ، چیو انتخاب میکنی؟

گوشیلب تاپکتابPS4

امیدواریم با این سوالات چالشی استوری اینستاگرام بتوانید به بهترین فالوور جذب کنید و صفحه ای موفق داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط