توقیف 2 فروند کشتی قاچاق صید غیرمجاز ترال در بندر جاسک


توقیف 2 فروند کشتی قاچاق صید غیرمجاز ترال در بندر جاسک

حوادث رکنا: 2 فروند کشتی قاچاق صید غیرمجاز ترال در بندر جاسک توقیف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف دو فروند کشتی صیادی غیرمجاز ترال و کشف یک هزار و ۵۰۰کیلوگرم انواع ماهی قاچاق توسط مرزبانان بندر جاسک خبر داد.

به گزارش رکنا ، سردار حسین دهکی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حفظ ذخیره آبزیان و تحقق آرزوی دیرینه صیادان در جلوگیری از صید بی رویه و غیر مجاز ترال، مرزبانان پایگاه دریابانی بندر جاسک حین گشت زنی و کنترل حوزه استحفاظی، ذبه دو فروند کشتی متخلف در حال صید عیرمجاز برخورد که بلافاصله شناورها را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناورها مقدار یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع ماهی قاچاق و یک توپ تور صیادی غیرمجاز ترال را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به دستگیری ۳۲ قاچاقچی، تصریح کرد: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع مسئول شدند.

سردار دهکی با اشاره به عزم جدی مرزبانان هرمزگانی در مقابله با صید غیرمجاز ترال خاطرنشان کرد: استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به ویژه ذخایر خدادادی دریا می‌تواند روز به روز بر رونق اقتصاد خانوار و ایجاد اشتغال پایدار تاثیر مهمی بگذارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری