تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، مهمترین اولویت شهرستان رزن


تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، مهمترین اولویت شهرستان رزن

نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مهمترین اولویت شهرستان رزن در حوزه ورزش تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: هم اکنون سه پروژه  ورزشی در شهرستان رزن در دست ساخت است که به طور میانگین 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

حسن لطفی پنجشنبه 22 آبان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستانهای رزن، با اشاره به اینکه باید مدیریت واحدی بر اماکن ورزشی موجود در ادارات و نهادهای دولتی صورت گیرد، افزود: سالن‌های ورزشی برای بهره‌برداری باید در اختیار هیئت ورزشی قرار بگیرد.

سلامتی فرماندار رزن نیز در ادامه از فعالیت ۳۲هیئت ورزشی با 3500 ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان بیش از شش میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوان استان همدان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: بیش از ۶۵هیئت ورزشی در استان همدان در حال فعالیت است که در تلاش هستیم توزیع عادلانه امکانات در استان به درستی انجام شود.

به‌گزارش ایسنا؛ مسائل و مشکلات حوزه ورزش شهرستان درگزین نیز مورد بررسی قرار گرفت و اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان درگزین به مساحت هزار مترمربع با ۸۰۰میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...