آبگرفتگی و قطع برق مناطقی از اهواز


آبگرفتگی و قطع برق مناطقی از اهواز

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تلاش برای رفع آبگرفتگی معابر تا 24 ساعت آینده خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

امید بن‌عباس اظهار کرد: در حال حاضر در مناطق عمده اهواز شاهد شرایط بحرانی ناشی از بارندگی نیستیم و پیش‌بینی می‌شود تا ۲۴ ساعت آینده آبگرفتگی معابر با تلاش دستگاه‌های متولی برطرف شود.

به گزارش مدیریت بحران خوزستان، وی با اشاره به پیگیری‌ها و بسیج تجهیزات جهت رفع آبگرفتگی همه مناطق سطح اهواز بیان کرد: بخش عمده آبگرفتگی‌ها مربوط به معابر بوده است که تلاش از سوی نهادهای متولی برای رفع آن در حال انجام است.

بن‌عباس گفت: از شب گذشته تاکنون در حدود ۱۷ شهرستان استان شاهد بارش رحمت الهی بودیم که شهرستان رامهرمز با ۵۰.۴ میلیمتر باران، بیشترین حجم بارش‌ها را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: در اهواز تاکنون ۱۷ میلیمتر بارش گزارش شده است که حجم عمده بارش‌ها در نیم‌ ساعت و پس از آن با طوفان، وزش باد، رگبار و رعد و برق همزمان شد. طوفان و رعد و برق موجب قطعی برق برخی مناطق شد اما با تلاش شرکت توزیع برق اهواز در دو ساعت ابتدایی پس از بارش‌ها، اغلب مناطق به شرایط پایدار برگشتند اما در برخی نقاط همچنان با مشکلات قطعی برق مواجه هستیم.

وی افزود: زمانی که برق قطع می‌شود پمپ‌های تعبیه‌شده برای تخلیه آب‌های سطحی و فاضلاب از کار می‌افتند یا دچار نقص فنی می‌شوند، در نتیجه آبگرفتگی در سطح معابر ایجاد می‌شود.

بن‌عباس با اشاره به این که بارش‌ها تا امشب نیز ادامه خواهند داشت، گفت: در منطقه سپیدار اهواز همچنان‌ قطعی برق وجود دارد که توزیع برق اعلام کرده تا دو ساعت آینده این قطعی برطرف می‌شود از این رو آب‌های سطحی در معابر این منطقه تا اواخر امشب تخلیه خواهند شد.

وی ادامه داد: در منطقه کوی مشعلی نیز به دلیل قطعی برق تا ۵ صبح امروز، سه پمپ تخلیه آب دچار مشکل شدند که هم‌اکنون در حال رفع نقص هستند و پس از تعمیر اقدامات لازم‌ جهت تخلیه آب در این منطقه نیز صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن