سرقت به بهانه اختلاف حساب


سرقت به بهانه اختلاف حساب

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از کشف سرقت کارگاهی در محله مسعودیه خبر داد و گفت: اختلاف حساب با مالک کارگاه عامل سرقت بود.

سرقت به بهانه اختلاف حساببه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" گفت: بیستم مرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از یک کارگاه تولیدی در کلانتری ۱۵۷ مسعودیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، هجدهم مرداد ماه کارگاه خود را ترک و روز بعد از طریق همسایگان متوجه شدم درب کارگاه باز شده است و پس از مراجعه به محل متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به محل کارگاه مقادیری اموال کارگاه شامل مواد ریسندگی و ... به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل و اماکن برای انجام تحقیقات پلیسی به نشانی محل سرقت مراجعه و به دست آورند سرقت توسط فردی آشنا به محل انجام شده و سارق به محل سرقت رفت و آمد داشته است.

این مقام انتظامی گفت: حین تحقیقات پلیسی، شاکی مجدداً به کارآگاهان مراجعه و اظهار داشت، سارق با وی تماس گرفته است و عنوان کرده بخشی از اموال را در محلی امن در همان حوالی کارگاه قرار داده است، با مراجعه به محل بخشی از اموال شاکی شناسایی و کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی موفق شدند مالک سیم کارت را شناسایی کنند، گفت: با دستگیری مالک سیم کارت وی اظهار کرد، صاحبکارش بنام مسلم از وی درخواست کرده که از باجه تلفن با شاکی تماس و محل نگهداری اموال را به وی اطلاع دهم و او نیز بدلیل عدم اطلاع از موضوع سرقت با شماره تلفن همراه خود با شاکی تماس گرفته است.

کنجوریان افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان موفق شدند با هماهنگی قضائی مسلم را دستگیر کنند و متهم در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی به علت اختلاف حساب معترف و اظهار داشت که پیشتر با شاکی فعالیت مشترک داشته است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعلام رضایت شاکی پرونده و تحویل مابقی اموال، برابر دستور مقام قضائی متهم آزاد و پرونده تحویل شعبه سوم دادیاری دادسرای ناحیه ۱۵ تهران شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا