به راه افتادن چالش جنجالی پوشیدن لباس باز و نیمه برهنه توسط شاخ‌ اینستاگرامی +ویدئو


به راه افتادن چالش جنجالی پوشیدن لباس باز و نیمه برهنه توسط شاخ‌ اینستاگرامی +ویدئو

یکی از شاخ‌های اینستاگرام بار دیگر چالشی غیراخلاقی به راه انداخته است که با واکنش منفی کاربران روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، میلاد حاتمی یکی از شاخ‌های اینستاگرامی که هرازگاهی چالش‌های متفاوتی به راه می‌اندازد و بسیاری از دنبال‌کننده‌های او این چالش‌ها را اجرا می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، پس از چالش‌ سیگار کشیدن در خانه، پایین کشیدن شلوار اعضای خانواده، برای خندیدن و دیدن واکنش والدین و حاضرین، اکنون چالش بیرون رفتن با لباس خانه یا لباس نامناسب را به راه انداخته است که بسیار مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

این چالش جدید با موضوع پوشیدن لباس نامناسب و باز در حضور اعضای خانواده است که فرد تظاهر می‌کند می‌خواهد با این لباس برای خرید یا انجام کاری بیرون رود و واکنش‌ خانواده را در این لحظه ثبت می‌کند و در فضای مجازی به اشتراک می‌‌گذارد.

بسیاری از کاربران این چالش‌ها را نامناسب و غیراخلاقی عنوان می‌کنند و به اشتراک گذاشتن آنها را اشتباه می‌دانند. آنها معتقدند این چالش‌ها ممکن است عواقب بدی داشته باشد و به مرور بر رفتار نوجوانان و جوانان ایرانی تاثیر نادرستی ایجاد کند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند افرادی که دنبال‌کننده صفحه اینستاگرامی میلاد حاتمی هستند و چالش‌های غیراخلاقی و هیجانی او را انجام می‌دهند از نظر روحی و روانی بیمار هستند که بدون تفکر راهی را که این افراد برای درآمدزایی و منفعت خود پیش پای آنان می‌گذارند می‌روند و چه دردناک است که چنین افرادی در اینستاگرام دنبال‌کننده‌های فراوانی دارند.

View this post on Instagram

A post shared by ⚜️anarshi⚜️ (@annaaarshiiii) on Nov 12, 2020 at 3:13am PST

برخی از کاربران این چالش‌ها و هشتگ‌ها را واقعیت مردم می‌دانند آنها معتقدند هزاران واقعیت دیگر همچون تن‌فروشی‌ها و درخواست روابط جنسی در سایت‌های خرید و فروش و مشابه اینها وجود دارد که از دیده‌ها پنهان مانده است و درد جامعه است که به گوش مسئولین مربوطه نمی‌رسد و بی‌توجهی به آنها آسیب‌های اجتماعی فراوانی بر پیکره جامعه وارد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس