عکس ؛ شوخی همسر تراشتگن با او


عکس ؛ شوخی همسر تراشتگن با او

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، به همراه پسرش در خانه به ماشین‌بازی مشغول شده است. او در سال 2017 با دنیلا جله ازدواج کرده است و یک پسر به نام بن دارد. این تصویر را همسر تراشتگن از او گرفته است. عکسی که در آن دروازه بان بارسلونا با نشستن در کنار پسرش به بازی همراه با او پرداخته است. نوشته عکس ؛ شوخی همسر تراشتگن با او...

عکس ؛ شوخی همسر تراشتگن با او

شوخی همسر تراشتگن با ماشین‌بازی دروازه‌بان بارسلونا و پسرش!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۹
عکس ؛ شوخی همسر تراشتگن با او

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، به همراه پسرش در خانه به ماشین‌بازی مشغول شده است. او در سال ۲۰۱۷ با دنیلا جله ازدواج کرده است و یک پسر به نام “بن” دارد. این تصویر را همسر تراشتگن از او گرفته است. عکسی که در آن دروازه بان بارسلونا با نشستن در کنار پسرش به بازی همراه با او پرداخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همسر مارک آندره ترشتگن با انتشار این تصویر در استوری های اینستاگرام خود در وصف آن با قرار دادن یک نظر سنجی به شکل طنز نوشت:

“کدام یک بامزه تر است؟ مارک یا بن؟”

تا بدین ترتیب با دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا و فرزندش شوخی کرده باشد. این دروازه‌بان در آخرین مصاحبه خود در خصوص حواشی مربوط به تمدید قرارداش با بارسلونا گفته بود:

” بابت ماندن در بارسلونا و عدم ترک این تیم هیچ شکی نداشتم. می‌خواستیم تا به یک توافق با باشگاه برسیم و در ابتدا این مسئله سخت شد که البته طبیعی است. هم باشگاه و هم من شفاف رفتار کردیم و مشخص بود که می‌خواهیم به همکاری ادامه دهیم.”

دروازه‌بان آلمانی شخصیت آرامی دارد و هیچ‌گاه زندگی شخصی او حاشیه ساز نشده است. در واقع او هم مانند بیشتر بازیکنان آلمانی نظم خاصی را در زندگی خود دارد و به اعتقاد برخی، ماشینی زندگی می‌کند!

عکس ؛ شوخی همسر تراشتگن با او

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403