6 عضو هیات علمی دانشگاه لرستان در فهرست دانشمندان برتر دنیا


6 عضو هیات علمی دانشگاه لرستان در فهرست دانشمندان برتر دنیا

خرم‌آباد - ایرنا -مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: 6 نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

احمد احمدی خلجی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هفت نفر از اساتید دانشگاهی لرستان در لیست دانشمندان برتر دنیا پذیرش شدند که از این تعداد ۶ نفر اعضای هیات علمی این دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه پایگاه اسکوپوس پژوهشگران برتر دنیا را در ۲۲ زمینه علمی و ۱۷۶ زیرشاخه، طبقه بندی و بصورت بسیار تخصصی دسته بندی می کند ادامه داد: مقالات اساتید پذیرش شده در این پایگاه همچنین بر اساس تعداد بازدیدها و مطالعات انجام شده رتبه بندی می شود.

خلجی ادامه داد: محسن ایزدی در گروه آموزشی مهندسی مکانیک و پلیمر دانشکده فنی و مهندسی، امیر حمزه حقی آبی در گروه مهندسی کشاورزی، علوم آب دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، مسعود علیرضایی در گروه علوم پایه دانشکده دامپزشکی، علی فرمانی در آموزشی برق الکترونیک دانشکده فنی و مهندسی، سعید فرهادی در گروه شیمی معدنی دانشکده علوم پایه و یعقوب منصورپناه در گروه شیمی آلی دانشکده علوم پایه اعضای هیات علمی پذیرش شده در این پایگاه علمی هستند.

اسکوپوس یکی از نمایه‌های استنادی معتبر و شناخته‌شده‌ و اطلاعات کتاب‌شناختی حدود ۶۰ میلیون سند را در خود جمع‌آوری کرده ‌است.

این پایگاه اطلاعات محصولات حدود پنج هزار ناشر علمی را از سراسر جهان در خود جای داده‌ و در مجموع اطلاعات ۱۶ هزار و ۵۰۰ مجله علمی پژوهشی را در خود نمایه کرده‌ است.

۳۳۴ عضو هیات علمی در دانشگاه لرستان تدریس دارند که از این مجموع ۲۰ نفر استاد تمام و ۸۰ نفر استادیار هستند و اکنون نسبت دانشجو به هیات علمی در این دانشگاه ۲۵.۳۴ رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟