مغضوب لیونل مسی در آغوش کریس رونالدو


مغضوب لیونل مسی در آغوش کریس رونالدو

در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، پرتغال با نتیجه 1 بر 0 مقابل فرانسه شکست خورد. شکستی خانگی برای یاران کریستیانو رونالدو که به منزله حذف آن‌ها از لیگ ملت‌هاست. پرتغال با این شکست از صعود به دور بعدی رقابت‌ها بازماند و به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه داد. آن‌ها در بازی بعدی به مصاف کرواسی خواهند رفت. نوشته مغضوب لیونل مسی در آغوش کریس...

مغضوب لیونل مسی در آغوش کریس رونالدو

گریزمان در آغوش رونالدو ؛ قابی ماندگار در شب حذف پرتغال
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۵
مغضوب لیونل مسی در آغوش کریس رونالدو

در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، پرتغال با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل فرانسه شکست خورد. شکستی خانگی برای یاران کریستیانو رونالدو که به منزله حذف آن‌ها از لیگ ملت‌هاست. پرتغال با این شکست از صعود به دور بعدی رقابت‌ها بازماند و به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه داد. آن‌ها در بازی بعدی به مصاف کرواسی خواهند رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرتغال که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود نتوانست از گروه خود بالا بیاید. اما قاب ماندگاری که در این شب به ثبت رسید. در آغوش کشیده شدن آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی بارسلونا، توسط کریستیانو رونالدو بود. شماره هفت دو تیم در کنار یکدیگر در حالی که فرانسوی‌ها توانستند بر پرتغال چیره شوند. رونالدو در دوران حضورش در رئال مادرید رقابت جذابی در دربی های مادرید با آنتوان گریزمان که در آن زمان در اتلتیکو مادرید توپ می‌زد داشت.

آنتوان گریزمان در حال حاضر در بارسلونا شرایط مساعدی ندارد و رونالد کومان از او بازی در پستی را می‌خواهد که چندان مناسبش نیست و همین مسئله باعث ایجاد مشکلاتی برای مهاجم فرانسوی شده است.

کریستیانو رونالدو در این بازی نتوانست خودی نشان بدهد و همچنان باید برای افزایش تعداد گل‌های ملی‌اش و رسیدن به رکورد علی دایی صبر کند.

مغضوب لیونل مسی در آغوش کریس رونالدو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!