عبور از موج سوم کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است


عبور از موج سوم کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است

چابهار- ایرنا- فرماندار راسک در جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: عبور از موج سوم ویروس کرونا تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است بنابراین مردم این شهرستان باید توجه ویژه‌ای به این موارد داشته باشند.

سلیم کدخدا روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در راسک در طول ماه‌های گذشته مرتب برگزار شده و هم‌اینک نیز به استناد ارزیابی و اعلام وضعیت نارنجی برای منطقه پس از تبادل نظر و بررسی آماری شهرستان از حیث وقوع میزان ابتلای قطعی افراد به نسبت تست گیری‌های انجام شده در فاصله زمانی ۲ ماهه اخیر بصورت ویژه برگزار و تصمیات بسیار خوبی در این زمینه گرفته شده است.

وی افزود: فعالیت آموزش حضوری در تمامی مدارس شهرستان سرباز در همه‌ مقاطع از روز شنبه اول آذر به مدت ۲ هفته تعطیل و تنها بصورت مجازی کلاس‌ها برگزار خواهد شد.

فرماندار راسک با بیان اینکه به تمامی ائمه جمعه و جماعات و مدیران حوزه‌های علمیه شهرستان مراتب رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام اقامه نمازهای یومیه و جمعه باید ابلاغ شود، گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها از سطح بازار و فعالیت اصناف توسط تیم گشت و کنترل ستاد مدیریت و مقابله با بحران کرونا شهرستان با هدف حصول اطمینان از رعایت دقیق محدودیت زمانی تعیین شده توسط واحدهای صنفی تا اطلاع بعدی بصورت مستمر برنامه‌ریزی و انجام شود.

وی ادامه داد: محوریت ومسوولیت تصمیم‌گیری در جریان گشت‌ها با نماینده‌ شبکه بهداشت و درمان خواهد بود و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و وابسته به دولت از روز شنبه اول آذر با ظرفیت ۵۰ درصد کارکنان به ارائه خدمات می‌پردازند.

کدخدا از مسوولان خواست تا از پذیرش جمعی و بدون ماسک ارباب رجوع در محیط های اداری خودداری کنند و در صورت مشاهده و احراز تخلف مسوولیت نقض دستورالعمل‌های بهداشتی برعهده رییس هر دستگاه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!