کدام خودروهای کره‌ای را می‌توان در حدود 700 میلیون تومان فروخت؟


کدام خودروهای کره‌ای را می‌توان در حدود 700 میلیون تومان فروخت؟

افزایش قیمت خودروها نه‌تنها خریداران را با مشکلات بسیاری مواجه کرده بلکه فروش خودرو را نیز دشوارتر از پیش نموده است.

در بازاری که قدرت خرید خریداران به شدت افت کرده است، فرقی نمی‌کند که شما قصد فروش خودرو دست دوم یا صفر کیلومتر را داشته باشید. حتی شاید بتوان گفت که فروش خودرو کارکرده در بازار فعلی بسیار آسان‌تر از خودروهای صفر کیلومتر باشد. چرا که قیمت این خودروها با شیبی نجومی رو به رشد است و بسیاری از خریداران خودروهای نو به سمت بازار دست دوم روی آورده‌اند. اما نکته مهم اینجاست که هنگام فروش از قیمت واقعی خودروی خود مطلع باشید تا سرتان کلاه نرود. مخاطب این مقاله صاحبان خودروهای شرکت هیوندای هستند. پس اگر صاحب یکی از ماشین‌های آزرا، النترا یا سوناتا هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هیوندای آزرا 2007 فول

هیوندای آزرا خودرویی است که از سال 2006 از نسل چهارم و به لطف آسان موتور به جاده‌های کشور آمد. این سدان محبوب کره‌ای از همان ابتدا خریداران زیادی پیدا کرد و خیلی زود به خودرویی محبوب در میان خانواده‌های مرفه ایرانی تبدیل شد. اگر قصد فروش خودرو هیوندای آزار 2007 فول را دارید، باید از مزیت‌های این خودرو آگاه باشید تا بتوانید خودروی خود را با قیمت خوبی بفروشید. ظاهر لوکس و جذاب، کابین بزرگ و جادار، عملکرد خوب بخش فنی، زمان شتاب‌گیری معقول، در دسترس بودن قطعات یدکی با وجود خروج هیوندای و خدمات پس از فروش باکیفیت از مزیت‌های خرید آزرا است.

در مقابل این‌ها به عنوان فروشنده به خریدار اطلاع دهید که هزینه‌های نگهداری این خودرو کمی بالا است. چرا که موتور و گیربکس باید مرتب سرویس شوند تا در اثر استهلاک بالای خودرو آسیب نبینند. در بازار دست دوم خریداران زیادی برای خریدن یک خودروی باکیفیت کره‌ای سر و دست می‌شکنند و حاضرند به جای خرید چینی‌های صفر کیلومتر خوش آب و رنگ یک کره‌ای مسن قدیمی را بخرند. چرا که این خودروها معمولا دارای کیفیت ساخت عالی، ایمنی مناسب و امکانات رفاهی قابل قبولی هستند. فروش خودرو کارکرده هیوندای آزرا 2007 فول با قیمتی بین 670 تا 720 میلیون تومان در بازار ممکن است. توجه کنید که این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در آپشن‌های خودرو، کیلومتر کارکرد، سلامت فنی، عدم رنگ یا تعویض قطعات و... است.

هیوندای سوناتا 2009 فول NF

کدام خودروهای کره‌ای را می‌توان در حدود 700 میلیون تومان فروخت؟

سدان بعدی لیست ما هیوندای سوناتا 2009 فول NF است که خرید و فروش آن در بازار دست دوم از 670 تا 700 میلیون تومان امکان‌پذیر است. این مبلغ برای کسانی که دوستدار سدان‌های شیک و لوکس با کابین جادار، مصرف سوخت پایین، ایمنی 4 ستاره، مشخصات فنی عالی و امکانات رفاهی خوب هستند، چندان بالا نیست. اما خریدارانی که با عینک بدبینی به خودروی شما نگاه می‌کنند قطعا عیوبی چون امکانات ایمنی کم و ظاهر ساده و معمولی بیشتر به چشم می‌آیند. اما اگر فروش آن را به کاردان این کار بسپارید با قیمت خوبی می‌توانید خودروی خود را بفروشید و یک خودروی بهتر را جایگزین آن کنید.

کسانی که رانندگی با هیوندای سوناتا 2009 فول NF را تجربه کرده‌اند به طور قطع به این باور رسیده‌اند که این خودرو از سواری بسیار نرمی برخوردار است و در پیچ‌ها و ناهمواری‌ها به راحتی قابل کنترل است. به علاوه با وجود توقف عرضه آن از سال 2010 هنوز هم تامین قطعات و یافتن تعمیرکار ماهر برای رفع اشکالات یا سرویس خودرو کار مشکلی نیست. آسان موتور با افتتاح نمایندگی‌های گسترده در سراسر کشور نگرانی‌های شما را از این بابت به طور کامل برطرف می‌کند. بنابراین خریداران این خودرو بدون نگرانی اقدام به خرید آن می‌کنند. بنابراین اگر قصد فروش هیوندای سوناتا را دارید، نیازی نیست نگران طولانی شدن فرایند فروش شوید.

کدام خودروهای کره‌ای را می‌توان در حدود 700 میلیون تومان فروخت؟

تیم همراه مکانیک با استفاده از تجربه هفت ساله خود در زمینه خودرو اقدام به ارائه مقاله‌هایی نظیر این مطلب برای افزایش آگاهی فروشندگان و خریداران خودرو کرده است. هرچند که بازار خرید و فروش خودرو دست دوم و صفر کیلومتر در حال حاضر بازار کسادی است اما هنوز هم هستند فروشندگانی که قصد دارند خودروی خود را با مناسب‌ترین قیمت بفروشند.

 همراه مکانیک به عنوان صاحب بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده محلی ایمن برای فروش خودروی شما است. با استفاده از خدمات این سایت می‌توانید خودروی خود را بدون نیاز به استفاده از واسطه‌های متعدد و پرداخت پورسانت‌های کلان به آن‌ها بفروشید. به علاوه نیازی به اشغال کردن تلفن خود برای پاسخگویی به خریداران نخواهید داشت و با کارشناسی‌های بی قصد و غرض مناسب‌ترین قیمت را از کارشناسان همراه مکانیک دریافت خواهید کرد. پس اگر قصد فروش خودرو دارید، همین الان وارد سایت همراه مکانیک به آدرس hamrah-mechanic.com شده و مشخصات خودرو را وارد کنید تا در کوتاه‌ترین زمان به بهترین خریدار متصل شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیک و بد