خوابیدن پیر امریک اوبامیانگ و سایر بازیکنان گابن در کف سالن فرودگاه در شب ما قبل بازی با گامبیا


خوابیدن پیر امریک اوبامیانگ و سایر بازیکنان گابن در کف سالن فرودگاه در شب ما قبل بازی با گامبیا

گامبیا در میزبانی از گابن نمره قبولی نگرفت. 

پیر امریک اوبامیانگ و هم تیمی هایش در تیم ملی گابن، به اجبار شب قبل از بازی حساس با گامبیا در رقابت های انتخابی جام آفریقا مجبور شدند در کف سالن فرودگاه بخوابند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، قضیه از این قرار است که پس از فرود آمدن در فرودگاه بانجول به گابنی ها گغته شد که به دلیل مشکلی اداری مجاز به ترک فرودگاه نیستند و بدین ترتیب اعضای تیم مجبور شدند شب را در کف سالن فرودگاه سپری کنند تا صبح روز بعد با مداخله دولت گامبیا، شرایط انتقال آن ها به هتل فراهم شود. اوبامیانگ در واکنش به این ماجرا در توییتر نوشت: «آفرین کنفدراسیون فوتبال آفریقا‍! انگار به دهه 90 برگشته ایم. این باعث از بین رفتن انگیزه ما نمی شود ولی مردم باید بدانند و کنفدراسیون فوتبال آفریقا هم باید مسئولیت پذیر باشد. ما در سال 2020 حضور داریم و پیشرفت آفریقا را می خواهیم ولی با این شرایط به آن نمی رسیم».

اما حقیقت این است که چنین چیزی، روی گابن تاثیر گذاشت؛ آن ها بازی دوشنبه شب را با نتیجه 2-1 به گامبیا واگذار کردند تا حریف 7 امتیازی شود و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به گابن، در صدر گروه D قرار بگیرد. گفتنی است که تقابل دو تیم در دیدار رفت، با همین نتیجه به سود گابن به پایان رسیده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت