10 سبک کابینت آشپزخانه


10 سبک کابینت آشپزخانه

اگر به فکر بازسازی و تغییر آشپزخانه هستید، کابینت ها راهی آسان و ارزان برای تغییر این فضا محسوب می شوند. چه می خواهید خانه جدیدی را بازسازی کنید یا فقط به فکر تغییر آشپزخانه هستید، در اینجا می خواهیم ایده های کابینت آشپزخانه را معرفی کنیم. اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌توانید […]

0
(0)

اگر به فکر بازسازی و تغییر آشپزخانه هستید، کابینت ها راهی آسان و ارزان برای تغییر این فضا محسوب می شوند. چه می خواهید خانه جدیدی را بازسازی کنید یا فقط به فکر تغییر آشپزخانه هستید، در اینجا می خواهیم ایده های کابینت آشپزخانه را معرفی کنیم.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌توانید در قدم اول هزینه طراحی کابینت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت ساز در تهران باشید می‌توانید درخواست ساخت و طراحی کابینت را ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

۱. شیکر

در حالی که لوازم شیکر به قرن ۱۸ بازمیگردند، در حال حاضر این سبک کابینت محبوب شده است. این سبک می تواند جلوه های خانه های روستایی را با دکوراسیون مدرن ترکیب کند. اگر می خواهید کابینت ساده خود را تغییر دهید انتخاب سبک شیکر می تواند فضا را از این رو به آن رو کند. اگر کابینت شیکر سفید دوست ندارید می توانید رنگ سبز و مشکی مات را انتخاب کنید.

۲. معاصر

کابینت های معاصر با درهای بدون دستگیره فضای شیک خلق می کنند. این کابینت ها کاملا ساده بوده و هیچ دستگیره ای ندارند.

۳. درهای تخت

یکی از بهترین ایده ها برای کابینت انتخاب درهای تخت است که به راحتی تمیز شده و می توانید از روکش ملامین، لمینت یا ترموفیل استفاده کنید. برای کابینت های مدرن و وینتیج هم می توانید این درها را به کار ببرید. این سبک با روکش های مختلف موجود بوده و همچنین می توانید برای درب کابینت، کشو، و قسمت های مختلف این صفحه تخت را انتخاب کنید.

10 سبک کابینت آشپزخانه

۴. در شیشه ای

درهای شیشه ای در کنار درهای چوبی آشپزخانه به کار رفته و چینی، شیشه های شامپاین و کلکسیون های کریستال را به نمایش می گذارند. اگر می خواهید فضای تیره دیوار آشپزخانه را روشن کنید می توانید میزان درهای چوبی را افزایش یا کاهش دهید. در این صورت دیگر لازم نیست به دنبال لوازم درب‌های کابینت را مدام باز و بسته کنید. این درب‌های شیشه ای در مقایسه با قفسه ها گرد و خاک کمتری جذب می کنند.

۵. سبک روستایی

کابینت های سبک روستایی چوب را به صورت خام به کار می برند و به همین دلیل جلوه فضای روستایی را تداعی می کنند. بهتر است آن را در خانه های ییلاقی و روستایی به کار ببرید چون برای فضاهای مدرن مناسب نیست.

۶. سبک شهری

می توانید به شکل دیگری هم چوب و مواد خام را به نمایش بگذارید و آن هم افزودن آن به سبک شهری است. این کابینت های تیره در کنار سقف و کفپوش فضا را شیک می کنند. همچنین می توانید روکش های چوبی مختلف را باهم ترکیب کنید. مثلا رنگ های تیره را روی کابینت پایین و رنگ روشن را روی کابینت بالا به کار ببرید.

۷. لوور

کابینت های لوور چوبی بدنه و بافت جالبی دارند. از جنبه کاربردی باید بگوییم تهویه خوبی ایجاد کرده و بسته به لوازمی که در آن نگهداری می کنید می تواند موثر باشد. به خصوص اگر در مکانی مرطوب و نمگیر زندگی می کنید. همچنین می توانید برای کابینت های مخصوص نگهداری سیب زمینی، پیاز و سیز، در لوور را انتخاب کنید.

10 سبک کابینت آشپزخانه

۸. قدیمی

کابینت های قدیمی با پنل های برجسته، ابزار تزئینی و جزئیات دیگر می توانند برای برخی قدیمی بوده و برای برخی دیگر فضای کلاسیک خلق کنند. این کابینت ها اغلب از چوب تیره یا افرا ساخته شده و رنگ خنثی دارند.

۹. طاقچه

طاقچه می توانید در فضایی که همیشه پر از کابینت بوده تغییر ایجاد کنید. در این آشپزخانه تمام سفید طاقچه های چوبی فضای مدرن خلق کرده اند. چه دوست داشتید باشید طاقچه ها را پر کنید یا آنها را خلوت نگه دارید، تصمیم با خودتان است. اگر هم از دکوراسیون شلوغ خوشتان می آید می توانید لوازم تزئینی را روی آن قرار دهید تا فضای آشپزخانه را زیبا کند.

۱۰. سبک ترکیبی

این آشپزخانه کلاسیک انگلیسی از عناصر کابینت شیکر در پایین و کابینت های چوبی روستایی در بالا الهام گرفته است. در هنگام تغییر کابینت از ترکیب سبک های مختلف نترسید و البته یادتان باشد بی گدار به آب نزنید. در اینجا با با ترکیب سبک های معاصر و روستایی جلوه ای کلاسیک و در عین حال امروزی خلق شده است.

این پست چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی یک ستاره کلیک کنید!

ثبت امتیاز

امتیاز مطلب 0 / 5. تعداد رای دهندگان: 0

تاکنون کسی رأی نداده است! اولین کسی باشید که به این مطلب رای می‌دهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان