گوشی گلکسی M42 سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تایید شد


گوشی گلکسی M42 سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تایید شد

گوشی‌های خانواده گلکسی M سامسونگ به باتری‌های قدرتمندشان معروف هستند و به این دلیل محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران دارند. در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند، در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته تا گوشی گلکسی M42 را مانند سایر گوشی‌های هوشمند این خانواده به باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی...

گوشی‌های خانواده گلکسی M سامسونگ به باتری‌های قدرتمندشان معروف هستند و به این دلیل محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران دارند. در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی M به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند، در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفته تا گوشی گلکسی M42 را مانند سایر گوشی‌های هوشمند این خانواده به باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز کند.

در حال حاضر گوشی گلکسی M51 رکورد دار سری گلکسی M به شمار می‌رود زیرا سامسونگ در این محصول از باتری شگفت انگیز 7000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. حال اطلاعات منتشر شده از سوی منابع رسمی و تأییدیه‌های منتشر شده به وجود باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در عضو جدید خانواده گلکسی M یعنی M42 اشاره دارند.

گوشی گلکسی M42 سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تایید شد

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، در تأییدیه‌های ثبت شده برای گوشی گلکسی M42 شاهد استفاده از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی هستیم؛ این گوشی در تأییدیه‌های مذکور با شماره مدل Samsung EB-BM425ABY ثبت شده است. در گواهی اجباری کشور چین (3C) حجم باتری گلکسی M42 به شکل دقیق 5830 میلی آمپر ساعت ذکر شده است.

در تاییدیه‌ها میزان حجم باتری با ظرفیت حداقلی در نظر گرفته می‌شود، اما ظرفیت اسمی و حقیقی باتری این محصول 6000 میلی آمپر ساعت است. این محصول با مشخصات مشابه در تاییدیه DEKRA و BIS (دفتر استاندارد هند) نیز ثبت شده است.

گوشی گلکسی M42 سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تایید شد

سامسونگ اولین نسخه از این گوشی را با نام گلکسی M40 به بازار عرضه کرد که در واقع نسخه ریبرند شده Galaxy A60 به شمار می‌رفت، اما سامسونگ هیچ‌وقت نسخه M41 این محصول را تولید نکرد و با جهش از این نسخه قصد دارد تا در آینده نزدیک مدل M42 را روانه بازار کند. تا این لحظه تاریخ رسمی برای عرضه رسمی این محصول مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که این محصول در روزهای پایانی سال 2020 معرفی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته از اشعار سعدی