تیزر رسمی کراس اوور کوپه بهمن دیگنیتی منتشر شد+ مشخصات فنی و امکانات


تیزر رسمی کراس اوور کوپه بهمن دیگنیتی منتشر شد+ مشخصات فنی و امکانات

رسانه کلیک – خودرو دیگنیتی با نام اصلی دانگ فنگ ix5 به عنوان یک محصول کراس اوور کوپه به زودی توسط گروه بهمن روانه بازار کشور خواهد شد تا رقیبی برای محصولاتی همچون چری تیگو 7 ، تیگو 5 و جک اس 5 اتوماتیک باشد.   بعد از تعلیق همکاری گروه خودروسازی بهمن با شرکای […] نوشته تیزر رسمی کراس اوور کوپه بهمن دیگنیتی منتشر شد+ مشخصات فنی و امکانات اولین بار...

رسانه کلیک – خودرو دیگنیتی با نام اصلی دانگ فنگ ix5 به عنوان یک محصول کراس اوور کوپه به زودی توسط گروه بهمن روانه بازار کشور خواهد شد تا رقیبی برای محصولاتی همچون چری تیگو ۷ ، تیگو ۵ و جک اس ۵ اتوماتیک باشد.
بعد از تعلیق همکاری گروه خودروسازی بهمن با شرکای ژاپنی و کاهش سطح تولبد محصولات فاو بسترن به دلیل اعمال مجدد تحریم‌ها، این گروه خودروسازی سعی کرد تا به سراغ برخی دیگر از تولیدکنندگان چینی رفته و همکاری خود با آنها را بیش از پیش گسترش دهد.
تیزر رسمی کراس اوور کوپه بهمن دیگنیتی منتشر شد+ مشخصات فنی و امکاناتتیزر رسمی کراس اوور کوپه بهمن دیگنیتی منتشر شد+ مشخصات فنی و امکاناتیکی از این تولیدکنندگان کمپانی دانگ فنگ است که گویا علی‌رغم وجود تحریم‌ها همچنان قصد دارد حضور خود را در بازار ایران گسترش دهد. در همین راستا و بعد از تایید و تکذیب‌های مختلف، بالاخره شرکت بهمن خبر از عرضه یک کراس اوور کوپه جدید با نام دیگنیتی داد. هرچند نام این خودرو با محصول دانگ فنگ متفاوت است اما اختلاف فنی و ظاهری اساسی میان این دو مشاهده نشده و باید گفت که از این پس دانگ فنگ آی ایکس ۵ در ایران با نام بهمن دیگنیتی به دست مشتریان خواهد رسید.
تیزر رسمی کراس اوور کوپه بهمن دیگنیتی منتشر شد+ مشخصات فنی و امکاناتتیزر رسمی کراس اوور کوپه بهمن دیگنیتی منتشر شد+ مشخصات فنی و امکاناتبهمن دیگنیتی (DIGNITY) به پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ ۱۵۰۰ سی سی مجهز شده و از قدرتی به میزان ۱۴۸ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. گیربکس اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک به همراه حالات رانندگی نرمال، اسپرت و زمستانی نیز به کاربران این خودرو خدمت رسانی خواهد کرد. از جمله امکانات شاخص موجود در بهمن دینی دیگنیتی می‌توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، درب صندوق برقی، آینه‌های جانبی برقی به همراه چراغ خوش آمدگویی و گرمکن، صندلی راننده با تنظیم برقی در شش جهت، سانروف پانوراما دو تکه، سیستم ایمنی هشدار برخورد با مانع، تهویه مطبوع اتوماتیک لمسی، دریچه تهویه عقب، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی دارای پورت‌های usb و AUX، بلوتوث، دوربین ۳۶۰ درجه، حسگرهای پارک، کروز کنترل و چراغ‌های ال ای دی نام برد.
در همین راستا شرکت بهمن به تازگی تیزر تبلیغاتی رسمی مدل دیگنیتی را منتشر کرده که نشان از عرضه قریب‌الوقوع این خودروی زیبا به بازار داخلی دارد. در وبسایت رسمی بهمن-دیگنیتی می‌توانید کلیپ تبلیغاتی این خودرو را مشاهده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟