جاده‌های درگز و قوچان برفی و بارانی است


جاده‌های درگز و قوچان برفی و بارانی است

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران شبانگاه سه شنبه در شهرستانهای درگز و قوچان موجب لغزندگی سطح جاده در این شهرستانها شده است.

ابراهیم نصری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، در حال حاضر بارش پراکنده برف در جاده درگز - قوچان به ویژه محدوده گردنه تیوان موجب لغزندگی سطح این جاده شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بارش باران در جاده‌های شهرستان قوچان، مه گرفتگی در سرتاسر جاده قوچان - درگز دید افقی رانندگان در این محور کوهستانی را کاهش داده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از عصر امروز سه شنبه بارش برف و باران همراه با کاهش دما نیمه شمالی به ویژه مناطق کوهستانی استان را فرا گرفته و تا روز جمعه این روند با کاهش ۱۰ درجه ای دما ادامه خواهد داشت.

۵۱ گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ مقطع کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این راهها وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...