واکنش مهاجم پرسپولیس پس از جدایی ، درباره حرکت لالیگایی باشگاه + سند


امیر روستایی در خصوص جدایی خود از پرسپولیس اعلام کرد که با مشورت یحیی گل محمدی و برای کسب تجربه بیش تر و داشتن فرصت بازی، به صورت قرضی به پیکان خواهد رفت. به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس با این اقدام خود قصد دارد همچون باشگاه های حرفه‌ای لالیگا اسپانیا بازیکن جوان خود را برای کسب تجربه بیش‌تر به تیم های دیگر بفرستد. نوشته واکنش مهاجم پرسپولیس پس از...

واکنش مهاجم پرسپولیس پس از جدایی ، درباره حرکت لالیگایی باشگاه + سند

امیر روستایی مهاجم جوان پرسپولیس : مقصد من پیکان است ؛ حالا تصمیم گرفته شده تا به صورت قرضی جدا شوم و بازی بیشتری انجام دهم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۲

واکنش مهاجم پرسپولیس پس از جدایی ، درباره حرکت لالیگایی باشگاه + سند

امیر روستایی در خصوص جدایی خود از پرسپولیس اعلام کرد که با مشورت یحیی گل محمدی و برای کسب تجربه بیش تر و داشتن فرصت بازی، به صورت قرضی به پیکان خواهد رفت. به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس با این اقدام خود قصد دارد همچون باشگاه های حرفه‌ای لالیگا اسپانیا بازیکن جوان خود را برای کسب تجربه بیش‌تر به تیم های دیگر بفرستد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر روستایی مهاجم جوان پرسپولیس مدعی شد برای تجربه بازی بیشتر به صورت قرضی از این تیم جدا خواهد شد.

امیر روستایی بعد از یک فصل حضور در پرسپولیس اکنون به دنبال انتقال قرضی است تا فضای بازی بیشتری را به خود اختصاص دهد. این بازیکن درباره اینکه به دنبال انتقال قرضی به پیکان است گفت: صحبت‌هایی که طی دو روز اخیر شده، مثبت بوده و حالا تا امشب یا فردا صبح همه چیز مشخص خواهد شد.

وی درباره صحبتی که با یحیی گل محمدی در اینباره داشته گفت:

قبلا صحبت کرده بودیم و باید ببینیم طی دو روز آینده چه خواهد شد. من عضو باشگاه پرسپولیس هستم و اگر بخواهم بروم قرضی می روم و فسخ قرارداد نمی کنم. دوست دارم بازی کنم و شرایط خوبی به دست بیاورم و دوباره برگردم.

روستایی درباره اینکه در نهایت چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت گفت:

همانطور که گفتم همه چیز طی ساعات باقیمانده تا نقل و انتقالات مشخص خواهد شد. مقصد من پیکان است و احتمال اینکه تغییر داشته باشد نه. صحبت درباره معاوضه را من نمی توانم بگویم و باشگاه تصمیم خواهد گرفت.

وی درباره اینکه از سوی یحیی زیاد به کار گرفته نشد گفت:

من ناامید نشدم و اگر اینطور بودم به صورت قطعی جدا می شدم. من تا نیم فصل بیشتر در اردوی تیم امید بودم. حالا تصمیم گرفته شده تا به صورت قرضی جدا شوم و بازی بیشتری انجام دهم و نیمکت فایده ندارد!

پی‌نوشت: به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس با این اقدام خود قصد دارد همچون باشگاه های حرفه‌ای لالیگا اسپانیا بازیکن جوان خود را برای کسب تجربه بیش‌تر به تیم های دیگر بفرستد.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06