من باید گلر شماره یک تیم ملی باشم نه عابدزاده ؛ دروازه بان جنجالی مدعی شد


من باید گلر شماره یک تیم ملی باشم نه عابدزاده ؛ دروازه بان جنجالی مدعی شد

سوشا مکانی مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی است. نوشته من باید گلر شماره یک تیم ملی باشم نه عابدزاده ؛ دروازه بان جنجالی مدعی شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

من باید گلر شماره یک تیم ملی باشم نه عابدزاده ؛ دروازه بان جنجالی مدعی شد

سوشا مکانی : من باید دروازه بان 1 تیم ملی باشم ؛ هیچ کس را لایق تر از خودم نمی بینم
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۵
من باید گلر شماره یک تیم ملی باشم نه عابدزاده ؛ دروازه بان جنجالی مدعی شد

سوشا مکانی مدعی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهایی که امیر عابدزاده به خاطر نمایش درخشانش در لیگ برتر پرتغال تبدیل به رقیب جدی علیرضا بیرانوند برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی شده، سوشا مکانی دروازه‌بان تیم میوندالن نروژ در مصاحبه‌ای اعلام کرده که هیچ دروازه‌بانی لایق‌تر از او برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی نیست.

سوشا مکانی گفته است:

با توجه به ثبات عملکردی من و دریافت نمره بالا در ۲۴ هفته لیگ نروژ، من باید دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشم. هیچکس را در این زمینه لایق‌تر از خودم نمی‌بینم که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشد. هیچکس. برای تمام دروازه‌بان‌هایی که در تیم ملی هستند احترام قائلم اما وقتی حرف از لیاقت، حقیقت و مسائل فنی دروازه‌بانی می‌زنید، اگر کلاه‌تان را قاضی کنید به نام من می‌رسید.

سوشا عملکردش در لیگ نروژ را مبنای این ادعا قرار داده است:

۲۴ بازی برای میوندالن انجام داده‌ام، آن هم با کمترین نوسان و نمره‌ای فوق‌العاده. به عنوان بهترین بازیکن تیمم انتخاب شده‌ام و بهترین دروازه‌بان لیگ. از نظر سیو و تعداد آنها در صدر قرار دارم. شما ببینید کدام یک از دروازه‌بان‌های تیم ملی یا آنهایی که مدعی هستند، لایق ایستادن درون دروازه تیم ملی هستند؟

مکانی درباره اینکه عابدزاده هم در لیگ پرتغال نمایش قابل قبولی داشته، جواب خاصی داده است:

امیر کلاً چند بازی از لیگ‌شان گذشته و هیچ تضمینی نیست که بتواند تا انتهای فصل فیکس باشد و حتی بتواند این روند را ادامه بدهد. برای من هم اگر بخواهید چند هفته ابتدایی را در نظر بگیرید، مثلاً سه هفته، تیم ما یک برد داشت و دو مساوی. از هر نظر من بهترین دروازه‌بان هم بودم و تیم ما هم جایگاه بالایی داشت. الان اما چون انتهای فصل هستیم و من این روند را در هفته‌های بیشتری نگه داشته‌ام، ثبات را می‌توانید ببینید. یعنی تقریباً یک فصل کامل را بدون نوسان پشت سر گذاشته‌ام. ضمن اینکه شما از من بحث لیاقت را پرسیدید و من هم بحث لیاقت را کارشناسی و با دلیل و مدرک به شما گفتم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا