اسپانیا 6-0 آلمان؛ تاریخ فراموش نخواهد کرد


اسپانیا 6-0 آلمان؛ تاریخ فراموش نخواهد کرد

اسپانیا توانست با شکست دادن آلمان به صدر جدول گروه 4 برسد و به دور بعد لیگ ملت ها صعود...

اسپانیا و آلمان در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا در سویل به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان با نتیجه 6-0 پیروز شد و از گروه 4 صعود کرد. آلوارو موراتا پس از گل اول خود، یک گل دیگر نیز زد که آفساید گرفته شد. اسپانیا موقعیت های فراوانی را تبدیل به گل نکرد که اگر آن موقعیت ها تبدیل به گل شده بودند؛ نتیجه تاریخی تر و شبی تلخ تر برای آلمان رقم می خورد. سرخیو کانالس در دقیقه 11 بازی مصدوم شد و جای خود را فابیان رویز داد. سرخیو راموس نیز در دقیقه 43 این دیدار به دلیل مصدومیت تعویض و جای خود را به اریک گارسیا داد. فران تورس در امر گلزنی هت تریک کرد.

اطلاعات بازی اسپانیا و آلمان

تاریخ برگزاری: سه شنبه، 27 آبان 1399 (17 نوامبر 2020) ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران تورنمنت: سطح A لیگ ملت های اروپا - گروه 4 گلزنان اسپانیا: آلوارو موراتا 17'، فران تورس 33' و 55' و 72'، رودری 38'، میکل اویارزابال 89'

ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان بازی اسپانیا و آلمان

اسپانیا 6-0 آلمان؛ تاریخ فراموش نخواهد کردفران تورس با هت تریک در این دیدار، نمره کامل 10 را از هواسکورد دریافت کرد

شرح گل های بازی اسپانیا و آلمان

اسپانیا 1-0 آلمان؛ آلوارو موراتا 17': کرنر ارسالی فابیان رویز تازه وارد روی تیر دو را آلوارو موراتا با پرشی بلند و ضربه سری دقیق و زیبا وارد دروازه آلمان کرد.

اسپانیا 6-0 آلمان؛ تاریخ فراموش نخواهد کردخوشحالی گل موراتا

اسپانیا 2-0 آلمان؛ فران تورس 33': بازیکنان اسپانیا توپ را به سمت چپ منتقل کردند و سپس از سمت چپ توپ را به روی دروازه ارسال کردند. ضربه سر دنی اولمو به تیر افقی دروازه آلمان برخورد کرد و توپ برگشتی را فران تورس با ضربه والی زیبایی وارد دروازه نویر کرد.

اسپانیا 3-0 آلمان؛ رودری 38': کرنر ارسالی فابیان رویز جلوتر از تیر یک به رودری رسید و با وجود این که سانتر ارسالی رویز چندان خوب نبود، رودری توانست ضربه سر زیبایی را به سمت دروازه آلمان بزند تا دروازه ژرمن ها برای سومین بار در نیمه نخست این دیدار گشوده شود.

اسپانیا 4-0 آلمان؛ فران تورس 55': ضد حمله سریع اسپانیا با اولمو آغاز شد و بعد فابیان رویز توپ را به پشت جوناتان تاه پاس داد و گایا با فراری خوب وارد محوطه جریمه شد. مدافع آلمان و نویر به سمت گایا رفتند و این بازیکن با پاسی عرضی، فران تورس را صاحب توپ کرد و فران تورس کار سختی برای باز کردن دروازه آلمان نداشت.

اسپانیا 5-0 آلمان؛ فران تورس 72': در حمله سریع اسپانیا، موراتا توپ را به فابیان رویز پاس داد و فابیان رویز در شرایطی که مدافعان آلمان جا مانده بودند توپ را در عرض به فران تورس پاس داد. فران تورس در نزدیکی محوطه جریمه به توپ رسید و با شوتی زیبا و سرضرب دروازه نویر را برای پنجمین بار گشود تا اولین هت تریک خود با پیراهن اسپانیا را ثبت کند.

اسپانیا 6-0 آلمان؛ میکل اویارزابال 89': توپ ارسالی بازیکنان اسپانیا در پشت مدافعین آلمان و در محوطه جریمه به گایا رسید و این بازیکن با پاسی کات بک توپ را به اویارزابال پاس داد تا این بازیکن دروازه خالی آلمان را به راحتی باز کند.

اتفاق ویژه

فران تورس تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ اسپانیا شد که موفق به هت تریک مقابل آلمان می شود. اسپانیا برای نخستین بار موفق به زدن 3 گل به آلمان در نیمه اول بازی شد. فران تورس با 20 سال و 262 روز سن، تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ اسپانیا می شود که توانسته با پیراهن این تیم هت تریک کند.

خلاصه بازی اسپانیا و آلمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟