100 طرح عمرانی در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد


100 طرح عمرانی در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد

قزوین- ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: 100 طرح عمرانی با 13 میلیارد تومان اعتبار به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در استان قزوین به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی صادق پور روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، خدماتی و... در استان قزوین انجام شده‌اند و امیدواریم مورد استقبال و استفاده مردم در سراسر استان قرار بگیرند.
وی با اشاره به مهمترین این طرح‌ها افزود: راه اندازی مرکز بهداشت تاکستان به مساحت ۲ هزار و ۲۲۲ متر، احداث پل‌های عابر پیاده در مناطق صعب العبور و سخت، احداث چمن مصنوعی به متراژ یک هزار و ۶۰۰ متر در روستاهای شهرستان قزوین و ساخت ۶ کانال بتنی به طول ۲۵ کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های بسیج سازندگی در سطح استان است.
این مسوول گفت: از دیگر طرح‌های استان می‌توان به احداث ۲ استخر ذخیره آب به مساحت ۷۰۰ متر مربع، لوله گذاری انتقال آب به طول سه کیلومتر، احیا و لایروبی قنات به طول ۲ هزار متر، احداث دیوار حفاظتی، کمک به احداث مسکن محرومان کمیته امداد امام خمینی (ره) به تعداد ۳۲ واحد و احداث دارالقرآن در تاکستان نام برد.
صادق پور اضافه کرد: تکمیل ۱۱ خانه عالم، احداث ۲ سالن ورزشی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و تعمیر و بهسازی مسکن محرومان بهزیستی به تعداد ۶ واحد، طرح‌های دیگر بسیج سازندگی استان است که در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسند.
وی افزود: برای احداث این پروژه‌ها از اعتبارات استانی، تملک دارایی و آورده خیران به میزان ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
این مسوول افزود: سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تا دهه فجر، طرح‌های بیشتری را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به محرومان و نیازمندان به بهره برداری می‌رساند که نقش موثری در افزایش رضایتمندی در میان اقشار مختلف جامعه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!