آثار راه یافته به جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند 


آثار راه یافته به جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت نمایش راه یافته به سی و دومین جشنواره تئاتر این استان امروز چهارشنبه مشخص و معرفی شدند. 

محمدعلی پیرسبزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آثار از بین نمایش‌ های ارسالی به دبیرخانه جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد و پس از ارزیابی هیأت انتخاب پذیرفته شده اند.

وی افزود: «قرقره آب با صدای نقاره» به نویسندگی اردوان زینی سوق و کارگردانی محسن فتحی از شهرستان کهگیلویه، «زُل زدن به چشم گاوی که لیکه می‌ زد» به نویسندگی حسن ذاکری و کارگردانی داوود پارسا از شهرستان گچساران و «در اتاق باد می ‌وزد» به نویسندگی امیر نجفی و کارگردانی ثارالله آذریتون از شهرستان کهگیلویه جزو نمایش های راه‌ یافته به این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دیگر نمایش های راه یافته به این جشنواره نیز شامل «ساعت به عقب برنمی ‌گردد» به نویسندگی و کارگردانی فرشاد داوودیان از شهرستان کهگیلویه، «درد دوردست و مصائب نزدیک» به نویسندگی رضا دانش پژوه و کارگردانی کلثوم باباملکی از شهرستان بویراحمد، «ویولون زن پشت بام» به نویسندگی و کارگردانی وحید محمدخانی از شهرستان دنا و «کشیده» به نویسندگی امیر نجفی و کارگردانی فرشاد حمیدی از شهرستان بویراحمد است.

پیرسبزی عنوان کرد: سی و دومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به مدت سه روز و از یکم تا سوم آذرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

وی ابراز داشت: نحوه برگزاری این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت متمرکز و آنلاین خواهد یود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...