سبک‌ترین موس دنیا برای بازی رایانه‌ای


شرکت «لاجیتک» از تولید موس جدیدی به نام «جی پرو ایکس سوپرلایت» خبر داده و مدعی شده این موس سبک‌ترین موسی است که تا به حال برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای تولید شده است. به نقل از ورج، پیش از این سبک‌ترین موس عرضه شده برای اجرای بازی‌های ویدئویی، «آروکس 3» نام داشت که وزن آن «66 گرم» بود. اما موس جدید «جی پروایکس» شرکت...

شرکت «لاجیتک» از تولید موس جدیدی به نام «جی پرو ایکس سوپرلایت» خبر داده و مدعی شده این موس سبک‌ترین موسی است که تا به حال برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای تولید شده است.
سبک‌ترین موس دنیا برای بازی رایانه‌ای
به نقل از ورج، پیش از این سبک‌ترین موس عرضه شده برای اجرای بازی‌های ویدئویی، «آروکس ۳» نام داشت که وزن آن «۶۶ گرم» بود. اما موس جدید «جی پروایکس» شرکت «لاجیتک» تنها ۶۳ گرم وزن دارد.
موس یادشده علاوه بر سبک بودن کاملاً روان نیز هست و با حذف صفحه مغناطیسی از زیر آن که گیرنده بی سیم یو اس بی را پوشش داده، وزن آن به ۶۰ گرم کاهش می‌یابد. قرار است این موس از سوم دسامبر برای فروش عرضه شود.
این موس مدلی سبک تر و به روز شده از موس محبوب جی پرو بی سیم و ۱۳۰ دلاری لاجیتک محسوب می‌شود که ۸۰ گرم وزن داشت. موس جدید و ۶۳ گرم لاجیتک ۱۵۰ دلار قیمت دارد. با هدف کاستن از وزش و افزایش عمر باتری، از تعداد چراغ‌های ال ای دی این موس نیز کاسته شده است. این موس برای هر بار شارژ برای مدت ۷۰ ساعت قابل استفاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار