روند تکمیل باند بالگردهای پایگاه هوایی تبریز بررسی شد


روند تکمیل باند بالگردهای پایگاه هوایی تبریز بررسی شد

روند تکمیل باند بالگردهای پایگاه هوانیروز تبریز که به منظور آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه، با همکاری و حمایت‌های شهرداری تبریز در حال اجرا است، توسط اعضا هیات رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه در راستای هماهنگی و همکاری بین دو مجموعه و برنامه ریزی صحیح در مقابله با حوادث غیر مترقبه و مدیریت بحران، با بررسی و مطالعات کارشناسی خطرات بالقوه و پاسخگویی سریع و آسان در مواقع بحران انجام شد.

اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه جهت تکمیل باند بالگردهای پایگاه هوانیروز و ساماندهی فضای سبز این پایگاه اعلام آمادگی کرد و تاکید کردند که برای ایمنی و حفظ جان شهروندن از تمام توان خود بهره می‌گیرد.

همچنین، مقرر شد که همکاری‌های لازم در این ارتباط با ارایه لایحه‌ای از سوی شهردار تبریز و تصویب شورای شهر تبریز انجام شود.

در این بازدید اهمیت تکمیل این باند در مواقع وقوع حوادث غیرمترقبه و پیشگیری و ساماندهی مسائل و معضلات، مطرح شده و همچنین بر تکمیل باند بالگردهای این پایگاه که اقدامی لازم و اساسی است نیز تاکید شد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، این نشست با حضور اعضا هیات رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، فرمانده و مدیر پرسنل پایگاه نیروی هوایی برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیوع 3 بیماری خطرناک از داخل افغانستان به ایران !