150 تُن برنج و شکر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سنندج توزیع شد


150 تُن برنج و شکر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سنندج توزیع شد

سنندج - ایرنا - رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 150 تُن برنج و شکر در 32 فروشگاه زنجیره‌ای و بزرگ شهر سنندج با هدف تامین نیاز مردم به این کالاهای اساسی، در حال توزیع است.

طاها سمیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام اینکه هیچ کمبودی در تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده توزیع ۱۵۰ تُن شکر و برنج در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ از اواسط هفته جاری آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقلام در ۳۲ فروشگاه در حال توزیع است، اضافه کرد: برنج هندی ۱۱۲۱ و شکر هم به صورت فله‌ای در اختیار این تعداد فروشگاه قرار داده شده تا در اختیار مصرف کنندگان با نرخ مناسب قرار گیرد.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: از ابتدای آبان هم ۲۰۰ تُن روغن جهت تامین مصرف خانوار در سطح استان توزیع شد و سهمیه بیش از یک هزار تنُ دیگر هم برای استان اختصاص داده شده است.

سمیعی یادآور شد: این سهمیه جدید طی چند مرحله هم در بین خانوار و هم صنف و صنعت توزیع می‌شود و حدود ۷۰ درصد آن را هم روغن مایع تشکیل می‌دهد.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تا اواسط آبان ماه سه هزار و ۷۳ تُن برنج، سه هزار و ۶۵۷ تُن شکر خانوار و سه هزار و ۳۵ تُن شکر ویژه واحدهای صنف و صنعت در استان کردستان توزیع شده است.

سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان