مرسدس می باخ 2021 رونمایی شد، جنتلمن شیک پوش اشتوتگارتی


مرسدس می باخ 2021 رونمایی شد، جنتلمن شیک پوش اشتوتگارتی

چند ماه پیش نسل جدید مرسدس بنز S کلاس 2021 با پیشرفت های فنی و ایمنی بسیار زیادی معرفی شد و قرار است که در مدل های S500 شش سیلندر و S580 هشت سیلندر به بازار عرضه شود، اما اگر فکر می کنید S کلاس های جدید مرسدس بنز نمی تواند نظر شما را به خود جلب...

چند ماه پیش نسل جدید مرسدس بنز S کلاس 2021 با پیشرفت های فنی و ایمنی بسیار زیادی معرفی شد و قرار است که در مدل های S500 شش سیلندر و S580 هشت سیلندر به بازار عرضه شود، اما اگر فکر می کنید S کلاس های جدید مرسدس بنز نمی تواند نظر شما را به خود جلب کند، نسخه جدید مرسدس می باخ S580 قطعا می تواند شما را مجذوب خود کند.

همانند کلاس های قبلی، مرسدس میباخ S کلاس جدید هم آماده رقابت با دو خودروی سوپرلوکس بنتلی فلاینگ اسپر V8 و خودروی رولزرویس گوست جدید خواهد شد که اگر با قیمت پایه 173 هزار دلاری هم آماده عرضه به مشتریان شود، می تواند شانس بیشتری نسبت به رقبای بریتانیایی خود در بازار خودروهای لوکس داشته باشد. با خرید یک دستگاه از آن، به معنی واقعی کلمه یک کشتی کروز مجلل و لوکس بر روی خشکی خواهید داشت.

مرسدس می باخ جدید می تواند تجربه ای کاملا متفاوت نسبت به مدل های قبلی خود داشته باشد. با الگو گرفتن از رقیب خود یعنی رولزرویس گوست، درب های کشیده عقب به صورت الکتریکی کار می کنند و همچنین راننده می تواند از موقعیت خود درب های عقب را باز کند. این خودرو همچنین مجهز به رانندگی خودکار سطح 3 بوده و این امکان را به راننده می دهد تا در برخی بزرگراه های منتخب دست های خود را از روی غربیلک فرمان بردارند.

مرسدس می باخ 2021 رونمایی شد، جنتلمن شیک پوش اشتوتگارتیمرسدس می باخ S کلاس

به لطف افزایش 18 سانتی متری فاصله بین دو محور جلو و عقب و رسیدن به عدد قابل توجه 3396 میلی متری، مسافران عقب می توانند فضای کابین بزرگ و لذت بخش تری داشته باشند. صندلی های عقب همچنین به صورت مستقل قابل تنظیم هستند و پشتی های آن می توانند زاویه 19 تا 44 درجه داشته باشند، آن هم در کنار تکیه گاه استراحت پا که می تواند تجربه لذت بخشی برای سرنشینان عقب فراهم کند.

علاوه بر این برای راحتی بیشتر سرنشینان، از سیستم جدید نویز فعال استفاده شده است که نویزهای جاده را دریافت کرده و صدایی مخالف از بلندگوهای داخل کابین پخش می کند تا صدای نویز منتقل شده به داخل کابین را خنثی کند.

بر روی هرکدام از صندلی های مرسدس می باخ نشسته باشید، می توانید از ماساژور، گرمکن و سردکن استفاده کنید، درحالی که بخاری پنل وسط هم می تواند در روزهای سرد سال، فضایی گرم و راحت برای کاربران خود در داخل کابین فراهم کند. علاوه بر این، زیرپایی های صندلی عقب هم مجهز به ماساژور هستند تا نهایت لذت را برای سرنشینان عقب به ارمغان بیاورد.

مرسدس می باخ 2021 رونمایی شد، جنتلمن شیک پوش اشتوتگارتیمرسدس می باخ S کلاس

در بخش فنی، مرسدس می باخ جدید در مدل S580 به یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر مجهز شده و همچنین از فناوری سیستم محرک ترکیبی EQ Boost سود می برد که باعث شده این خودروی چهارچرخ محرک میزان خروجی 496 اسب بخاری قدرت و خروجی گشتاور 700 نیوتن متری داشته باشد، درحالی که مشتریان نسخه شاسی بلند مرسدس می باخ GLS 600 می توانند خروجی قدرت 550 اسب بخاری و گشتاور 730 نیوتن متری در اختیار داشته باشند.

اگر فکر می کنید که این خروجی قدرت برای مرسدس می باخ جدید کافی نیست، مرسدس بنز یک پیشرانه دوزاده سیلندر چهار چرخ محرک را تایید کرده که در آینده وارد بازار شده و اطلاعات بیشتر آن با نزدیک شدن به زمان عرضه ارائه خواهد شد. ولی احتمالا این پیشرانه خروجی قدرت 621 اسب بخاری دارد و در مدل S650 به بازار عرضه می شود.

بازارهای منتخب همچنین در آینده یک نسخه پلاگین هیبریدی جدید از مرسدس می باخ 2021 دریافت خواهند کرد که مجهز به یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی در کنار یک موتور الکتریکی با خروجی قدرت 503 اسب بخاری است.

مرسدس می باخ 2021 رونمایی شد، جنتلمن شیک پوش اشتوتگارتیمرسدس می باخ S کلاس

طبق اعلام مرسدس بنز، نسخه جدید مرسدس می باخ اواسط سال آینده وارد نمایندگی های مرسدس بنز در ایالات متحده آمریکا خواهد شد که جزییات مدل و قیمت های آن با نزدیک شدن به زمان عرضه اعلام می شود. مرسدس می باخ جدید در قدم اول برای عرضه در بازار چین، کره جنوبی، روسیه، ایالات متحده آمریکا و آلمان راه اندازی می شود، بویژه کشور چین که نرخ رشد فروش آن دو رقمی بوده و حالا نسخه جدید قرار است که موفقیت نسخه فعلی را با قدرت بیشتری ادامه دهد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!