فرماندار دیر: نظارت مدیران بر سلامت کارکنان ضروری است


فرماندار دیر: نظارت مدیران بر سلامت کارکنان ضروری است

بوشهر - ایرنا - فرماندار دیر گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نظارت مستمر مدیران بر سلامت کارکنان در مکان‌ها و واحدهای اداری ضروری است.

به گزارش ایرنا، کریم علی حسنی در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دیر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت مستمر وضعیت سلامت کارکنان مراجعان را نظارت کنند.

وی اظهار کرد: صیانت از سلامت مردم باید در اولویت کاری قرار گیرد و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند.

فرماندار دیر گفت: استفاده از ماسک برای شهروندان و کارکنان در مراجعه به ادارات، مراکز و وسایل نقلیه عمومی ضروری و ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان باید از ورود کارکنان بدون ماسک به ادارات جلوگیری و به ارباب رجوع بدون ماسک خدماتی ارائه نشود.

وی ادامه داد: شهرداران دیر و آبدان نسبت به ساماندهی و دیوار کشی آرامستان ها اقدام کنند و ادارات بندر و دریانوردی و شیلات و حمل و نقل بر شناورهای صیادی و سفاری و کامیون‌های حمل و نقل نظارت جدی و مستمر داشته باشند.

علی حسنی گفت: این شهرستان در وضعیت زرد قراردارد و باید کاری کنیم تا این وضعیت به سفید تبدیل شود.

وی افزود:در زمان حاضر ایجاد ایست بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهر دستور کار نسیت اما پلیس راهور باید اکیپ گشت‌های خود را افزایش دهد.

فرماندار دیر تاکید کرد: در این مدت ۲ هفته مدیران اجرایی نباید هیچ گونه بازدیدی به صورت گروهی از پروژه‌ها داشته باشند و هرگونه اجتماع، ختم اموات، عروسی در این مدت تعطیل و درصورت تخلف برخورد قضایی خواهد شد.

وی در ارتباط با توزیع روغن خوراکی گفت: واحدهای صنفی برای خرید روغن با اتاق اصناف همکاری کنند تا در نقاط بیشتری روغن توزیع شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا جریمه و تعطیل شد.

حسین ناظمیان پور افزود: از این تعداد ۸۸ واحد صنفی تعطیل و ۹۲ واحد صنفی دیگر با معرفی به تعزیرات جریمه نقدی شدند.

وی گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی وظیفه همگانی است و طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید به طور جدی توسط صنوف ، ادارات و مردم رعایت شود.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در ارتباط با وضعیت شهرستان در درگیری با ویروس کرونا افزود: در زمان حاضر با همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط وضعیت شهرستان زرد اعلام شده است و از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون ۳۰ نفر در این شهرستان جان خود را از دست داده‌اند و در زمان حاضر نیز یک نفر در بیمارستان بستری است.

وی گفت: در هفته گذشته با راه‌اندازی پویش یکهزار و ۵۰۰ عدد ماسک ، ژله و بسته‌های ضدعفونی با همکاری موکب بیت الزهرا دیر میان افراد بی بضاعت توزیع شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما