سپاه برای بانوی آسیب دیده بندرعباسی خانه می‌سازد


سپاه برای بانوی آسیب دیده بندرعباسی خانه می‌سازد

بندرعباس- ایرنا- فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: سپاه استان در صورت واگذاری زمین توسط مسوولان به مناسبت هفته بسیج یک باب منزل مسکونی برای بانوی آسیب دیده بندرعباسی می‌سازد.

سردار اباذر سالاری شامگاه جمعه در عیادت از زن سرپرست خانوار بندرعباسی ضمن محکوم کردن این رفتار ماموران شهرداری افزود: سپاه همواره آماده خدمت به قشر مستضعف و آسیب پذیر است و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، با آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی افراد آسیب پذیر و نیازمندان اینچنینی در جامعه اقدام می‌کند.
وی بیان داشت: همچنین سپاه علاوه بر رفع نیازهای آموزشی و تحصیلی فرزندان خانواده‌های محروم، سایر امکانات زندگی را فراهم می‌آورد، به طوری که در آینده شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: تکریم انسان‌ها بویژه مستضعفان و پابرهنگان که خود صاحبان این مملکت هستند باید در تمام امور حفظ و صیانت گردد و اقدام‌های غیرقانونی نیز به صورت مصلحت آمیز توسط مسوولان ذیصلاح حل و فصل گردد.
سالاری یادآورشد: در صورت تخطی از قوانین و مقررات توسط افراد به هر دلیل توصیه می‌شود ماموران ادارات بویژه شهرداری ها که با احاد ملت سر و کار دارند با رعایت اخلاق اسلامی، حفظ حرمت و کرامت افراد و پرهیز از برخوردهایی که باعث هتک حرمت طرف مقابل و جریحه دار شدن افکار عمومی می‌شود، خوراک تبلیغاتی برای معاندین را فراهم نکنند.
وی گفت: باتوجه به برخورد غیرقابل دفاع مامورین شهرداری بندر عباس با این زن بی سرپناه و انتشار تصاویر در سطح کشور و بیرون این رفتار را به شدت محکوم کرده و درخواست برخورد جدی با مسببان آن را داریم.
درپی انتشار تصاویر و فیلم در فضای مجازی که تخریب منزل مسکونی یک بانوی سرپرست خانوار توسط کارکنان شهرداری بندرعباس را نشان می‌داد و منجر به خودسوزی این بانوی جوان شده بود، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان شامگاه جمعه از این بانوی بی سرپناه عیادت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی