نقاب از چهره آل سعود افتاد/ رفتار فریبکارانه «بن سلمان» با مردم عربستان به نام دین


نقاب از چهره آل سعود افتاد/ رفتار فریبکارانه «بن سلمان» با مردم عربستان به نام دین

شخصیت های عربستانی مخالف تاکید کردند: ما مخالف بازتولید رژیم آل سعود هستیم، بن سلمان و پدرش با مردم این کشور با فریب و نیرنگ رفتار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، شخصیت های عربستانی مخالف در خارج با انتشار بیانیه ای مشترک مخالفت قاطع خود را با هرگونه فراخوانی برای بازتولید جایگاه رژیم سعودی اعلام کردند.

مخالفان عربستانی بر لزوم رهایی از این رژیم که مشروعیت خود را ازدست داده است و امیدی به اصلاح آن نیست، تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: ملت عربستان نظام سیاسی آزاد خود را تولید خواهد کرد و سرزمین خود را بهتر از حاکمان آن اداره می کنند.

در این بیانیه مشترک آمده است: همه می دانند در نتیجه سیاست هایی که رژیم سعودی از زمان تأسیس تاکنون دنبال کرده است، چه اتفاقی برای این کشور افتاده است. در این سیاست های بیهوده هیچ راهبردی که به نفع مردم باشد، وجود ندارد.

این مخالفان اعلام کرد: رژیم آل سعود در گسترش روحیه نژادپرستی در میان مردم سهیم بوده است و از اختلافات فرقه ای و تنوع مذهبی در این جامعه فجیع ترین بهره برداری را کرده است. بنابراین برای تقسیم و تجزیه جامعه تلاش کردند تا آنها را گروه گروه و حزب حزب به جان هم اندازند.

در این بیانیه آمده است: ما می بینیم که پول ها به دلیل هوی و هوس خاندان آل سعود و خواسته های آنها در داخل و خارج از بین رفته است و کشور در تنگنای خفقان کننده اقتصادی قرار دارد و پایانی ندارد.

مخالفان عربستان در این بیانیه تاکید کردند: این رژیم در دوره «سلمان بن عبدالعزیز» و ولیعهدش «محمد بن سلمان» بیش از هر زمان دیگر بدتر و منحرف تر شده است. آنها کشور را در سخت ترین آزمایش ها و پیچیده ترین مشکلات در سطح بین المللی و منطقه ای و حوزه خلیج فارس و عربی و اسلامی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: نقاب از چهره بن سلمان و پدرش افتاده است. آنها به نام دین با مردم خوب این کشور با فریب و نیرنگ رفتار می کنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط