بیشترین بارندگی‌های لرستان در رومشکان ثبت شد


بیشترین بارندگی‌های لرستان در رومشکان ثبت شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: بیشترین میزان بارندگی‌های 24 ساعت گذشته استان با میانگین 42 میلی‌متر در رومشکان کوهدشت به ثبت رسید.

بهروز مرادپور روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: میانگین بارندگی های این مدت در استان ۲۱ میلی‌متر و خرم‌ آباد ۲۳ میلی‌متر ثبت شده است که تا فردا یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در نورآباد ۳۱ میلی‌متر، پلدختر ۳۰.۳، الشتر۲۴.۴، دورود ۲۰.۵ و بروجرد ۱۴.۱ میلی‌متر بارندگی طی شبانه روز گذشته ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان عنوان کرد: این بارندگی ها تا صبح روز یکشنبه ادامه دارد و همزمان با فعالیت هسته اصلی این سامانه و تقویت شاخص های ناپایداری، بر مقدار و شدت بارش ها در منطقه افزوده می شود.

مرادپور گفت: بر این اساس برای همه نقاط استان بارش باران، گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش پیش‌بینی می شود، در نقاط مستعد، ریزش تگرگ و در ارتفاعات، نواحی سردسیر و گردنه ها بارش برف دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: با توجه به مقدار بارش ها احتمال مخاطراتی از قبیل آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد رواناب های سطحی، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، اختلال در تردد جاده ای و لغزندگی جاده های استان وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس