سیرابی بخورید تا افسرده نشوید


سیرابی یکی از خوشمزه ترین بخش هایی است که همراه کله پاچه طرفداران زیادی را در بین ایرانیان دارد. اگرچه که کله پاچه و سیرابی به عنوان یکی از عجیب ترین غذاهای جهان شناخته می شوند. سیرابی به عنوان یک تقویتی بدن در وعده صبحانه، ناهار و یا شام خورده می شود و غذایی بسیار سنگین محسوب می شود. اما قطعا شما نیز مانند من تعجب خواهید کرد اگر بدانید سیرابی...

سیرابی بخورید تا افسرده نشوید

سیرابی یکی از خوشمزه ترین بخش هایی است که همراه کله پاچه طرفداران زیادی را در بین ایرانیان دارد. اگرچه که کله پاچه و سیرابی به عنوان یکی از عجیب ترین غذاهای جهان شناخته می شوند. سیرابی به عنوان یک تقویتی بدن در وعده صبحانه، ناهار و یا شام خورده می شود و غذایی بسیار سنگین محسوب می شود. اما قطعا شما نیز مانند من تعجب خواهید کرد اگر بدانید سیرابی موجب رفع افسردگی می شود و در بلند شدن قد تاثیر دارد.

خوردن سیرابی می تواند برای بدن شما خواص فراوانی داشته باشد. آهن سیرابی مانند گوشت قرمز برای رفع کم خونی بسیار مناسب است.و هر 100 گرم سیرابی 5 میلی گرم آهن دارد.

همچنین خوردن سیرابی باعث تقویت معده، تقویت سیستم ایمین بدن، بهبود افسردگی، بلندی قد، پرپشت شدن موها می شود و برای بیماران درگیر MS مفید است.

سیرابی بخورید تا افسرده نشوید

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 73.2 هزار پوست پیاز بخورید معجزه ای دیگر از پیاز را ببینید | 199.2 هزار نشانی های یک انار سرخ و رسیده را بشناسید | 85.3 هزار اندازه اعضای صورت تان شخصیت شما را فاش خواهند کرد | 46.0 هزار قیمت خودرو در حال ریزش شدید | 70.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا